مطمئن بودم شجاع گل می‌زند

شیری: برد مقابل الاهلی را فراموش کردیم

مهدی شیری مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس مشغول طی کردن دوران خوب فوتبالش در جمع سرخپوشان پایتخت است. او در نیم فصل اول برای پیکان توپ می‌زد اما حالا پیراهن پرسپولیس را به تن دارد و به سمت قهرمانی در لیگ برترو جام حذفی و همچنین صعود از گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیش می‌رود.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۹۲

شیری پایه گذار گل اول پرسپولیس بود و پرتاب اوت دستی او از سمت چپ دروازه، در ادامه با ضربه قیچی شجاع خلیل‌زاده، سرخ‌ها را به گل رساند.
شیری در این مورد به جام‌جم گفت: «تمرکز زیادی برای این بازی داشتیم چون برانکو تمام موارد مهم درخصوص الاهلی را به ما تذکر داد. آنالیزی که او در اختیار تیم قرار داده بود، باعث شد پرسپولیس به دو گل مهم برسد و سپس در مدیریت بازی، عملکرد خوبی داشتیم تا به پیروزی قطعی برسیم.»
این بازیکن در مورد شادی گل منحصر به فردش در کنار شجاع خلیل‌زاده توضیح داد: «شب قبل از بازی به شجاع گفتم در این بازی گل می‌زنی. خودش هم روحیه بالایی داشت. همان‌طور که گفتم، شناخت زیادی از حریف عربستانی به دست آورده بودیم و مشخص بود می‌توانیم به پیروزی برسیم اما صبح بازی دوباره تاکید کردم که شجاع گل می‌زند و وقتی این اتفاق افتاد، در زمان شادی گل، به سمت شجاع رفتم و این موضوع را پیش کشیدم. گل دوم را هم به موقع زدیم تا کار تمام شود.»
شیری اضافه کرد: «پیروزی مقابل الاهلی برای همه ما شیرین بود زیرا توانستیم تا حدی به اوضاع خودمان در گروه، سر و سامان بدهیم اما دیگر این پیروزی را فراموش کرده ایم زیرا کارهای مهم‌تری در این فصل داریم. ما باید شنبه (امروز) با سایپا رقابت کنیم و بازی بسیار سختی برای ماست. تلاش‌مان این خواهد بود که با ارائه یک بازی خوب و تاکتیکی، از سد این حریف عبور کنیم و سه امتیاز شیرین دیگر را به دست بیاوریم تا با سرعت بیشتری به سمت قهرمانی در لیگ حرکت کنیم.»
مدافع راست پرسپولیس در نهایت، حرف هایش را این طور تمام کرد: «از این‌که در جمع سرخپوشان بازی می‌کنم، بسیار خوشحالم و به این موضوع افتخار می‌کنم. همیشه آرزو داشتم به پرسپولیس بیایم و در این تیم، توپ بزنم که بالاخره به این آرزویم رسیدم. جا دارد از برانکو و هواداران بابت حمایتی که از من داشتند، تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم با بازی‌های خوب، خودمان را باز هم نشان بدهیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها