افسانه چهره‌آزاد در گفت‌وگو با فارس درباره بازی در سریال «بر سر دو راهی» گفت: خوشحالم که در این کار حضور داشتم. همکاری در کنار آقای بخشی سعادت بزرگی بود که در این کار شامل حالم شد. شرایط سختی برای تولید این سریال داشتیم، اما از آنجا که همه به این همکاری دلگرم بودیم، این شرایط راحت‌تر شد.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۷۰

نمی‌شود از زحمت بچه‌های پشت صحنه غافل شد که شبانه‌روزی فعالیت می‌کردند و ما این اتفاق را گروهی پیش بردیم. وی ادامه داد: ابتدا کار شرایط سختی داشت، اما بعد از آن احساس کردم آن اتفاق خوب در حال افتادن است و خوشحالم از این موضوع. درست است که ما مدت‌ها با آقای عنقا روابط خانوادگی داریم، اما تا به حال همکاری مشترکی نداشتیم. از طرفی، قلم حامد عنقا را به عنوان نویسنده دوست داشتم. او دیالوگ‌های نقش جلال را خیلی خاص نوشته بود. از طرفی دیالوگ‌هایی که برای سایر بازیگرها می‌نوشت طوری بود که انگار همه بازیگران را با ویژگی‌های رفتاری‌شان را می‌شناسند.
این بازیگر عنوان کرد: زمانی که با تهیه‌کننده و کارگردان در مورد این نقش صحبت کردم، نکته‌ای که برایم مهم و جالب بود این بود که او از خارج از کشور آمده بود. ما آدم‌هایی در این زمینه برخورد می‌کنیم که خیلی موفق هستند، اما برخی دیگر موفق نیستند، اما دوست دارند وانمود کنند خیلی موفق هستند و سیمین از آن دسته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها