تصادف زنجیره‌ای خودروهای سواری با یک دستگاه اتوبوس در آزادراه تهران - ساوه منجر به مرگ هفت نفر و مصدومیت 14 نفر دیگر شد. قربانیان این تصادف در میان شعله‌های آتش گرفتار شده و اجسادشان قابل شناسایی نبود.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۹۱

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه پنجشنبه بیست و دوم فروردین امسال، تصادف زنجیره‌ای در 20 کیلومتری آزادراه ساوه - تهران به اورژانس و پلیس گزارش شد. امدادگران و ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه اتوبوس بنز ۳۰۲ ابتدا با پژو ۴۰۵ و پس از آن با دو دستگاه پراید، یک دستگاه رانا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ دیگرتصادف کرده است. در جریان این حادثه یکی از خودروهای پژو 405 و اتوبوس آتش گرفته و شعله‌های آتش به خودروهای دیگر سرایت کرد.
در بررسی ‌های اولیه امدادگران اورژانس معلوم شد که 14 نفر در این تصادف زنجیره‌ای مصدوم شدندکه آنها برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. این در حالی بود که دو نفر از سرنشینان خودروی پژو 405 که ابتدا با اتوبوس تصادف کرده بودند و نیز پنج نفر از سرنشینان خودروی پژو چهارصد و پنج ای که بعداز آن با اتوبوس تصادف کرده بودند براثر شدت سوختگی فوت کردند. اجساد آنها با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا با شناسایی هویت این افراد، تحویل خانواده‌هایشان شوند.
توقف خودروها در لاین مخالف برای مشاهده تصادف باعث برخورد چند خودرو در این لاین شد.
سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا هم به سایت پلیس گفت: در این تصادف زنجیره هفت نفر کشته و 14 نفر مصدوم شدند.
بررسی‌‌های پلیس راهور نشان می‌داد اتوبوسی که آتش گرفته متعلق به سرویس مدرسه فوتبال با ۴۰ مسافر بوده که از رباط‌کریم به سمت امیرآباد در حرکت بود که پس از تصادف، سرنشینان اتوبوس حادثه‌دیده، قبل از گسترش آتش از در عقب اتوبوس خارج شده بودند. علت اصلی این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.
بازداشت راننده اتوبوس
سرهنگ‌ پورسعادت، فرمانده انتظامی شهرستان ‌رباط‌کریم به فارس گفت: راننده‌ اتوبوس حادثه اتوبان ساوه به تهران که «س ح» نام دارد و صاحب خودرو نیز است با دستور قضایی از سوی کلانتری ابوطالب رباط‌کریم بازداشت شد. او با بی‌احتیاطی باعث برخورد و سپس انفجار خودروها شده بود. راننده مذکور گواهینامه ندارد و تا زمان پایان یافتن تحقیقات در بازداشت به سر می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها