پشینهادهای تلویزیونی جام‌جم در آخر هفته

ساخته متفاوت مهدویان در آخر هفته سیما

تلویزیون برای آخر هفته مخاطبانش فیلم‌های متنوعی در نظر گرفته است، از پویانمایی برای کودکان و نوجوانان تا فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی در ژانرهای گوناگون. جام‎جم از این میان پیشنهادهایی برای شما دارد.
کد خبر: ۱۲۰۰۳۸۰

«الله مزار» در شبکه شما
فیلم تلویزیونی «الله‌مزار» به کارگردانی محمد باقری نیکو، جمعه 23 فروردین ماه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش خواهد شد.
قصه: پسر یک طایفه با دختری از طایفه‌ دیگر که با هم مشکل داشته‌اند ازدواج می‌کند. با روی دادن اتفاقاتی، درگیری بین برادر عروس به نام جعفرقلی با داماد رخ می‌دهد که به کشته‌شدن وی منجر می‌گردد. به واسطه این قتل پدر و برادر عروس به زندان می‌افتند و عروس یکه و تنها با پسر خردسالش باقی می‌ماند. با این‌که می‌داند طایفه همسر متوفایش پذیرای او نیستند و کمر به قتل او بسته‌اند درمانده و پریشان به دامان خانواده همسرش پناه می‌برد. در کمال ناباوری مورد حمایت‌های مادرشوهرش قرار می‌گیرد و...

«فیلشاه» در شبکه2
انیمیشن سینمایی فیلشاه به کارگردانی هادی محمدیان، جمعه 23فروردین‌ماه ساعت 16 و 40 دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
قصه: داستان این انیمیشن در جنگل آفریقاست که رئیس کل فیل‌ها در جنگل فرزندی به دنیا می‌آورد که همه این فرزند را به عنوان جانشین رئیس گله می‌دانند. اسم فرزند او شادفیل است، اما برخلاف فکر همه شادفیل بسیار خنگ است و چیزی حالیش نمی‌شود و همیشه جلوی دست و پا است و به خاطر این که هیکلش بزرگ است همه جا را خراب می‌کند و باعث می‌شود آنجا از بین برود. شادفیل بزرگ شده است اما نمی‌توان به او به عنوان جانشین نگاه کرد زیرا در کارش اقتدار و سیاست ندارد. زمانی که او بزرگ می‌شود، به خاطر هیکل بزرگ و تنومندش به لشگری از فیل‌ها می‌پیوندد که...

تماشای دنیای «خال‌خالی» در شبکه امید
فیلم سینمایی خال‌خالی به کارگردانی هان سانگ هو، جمعه 23 فروردین‌ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد.
قصه: خانواده بچه دایناسوری به دست یک تیرانوزاروس که می‌خواست رئیس قلمرو باشد، کشته شدند. او حالا در حال رشد است و رقیبی برای تی‌رکس در قلمرو به حساب می‌آید. در این تنهایی یک دوست برای خود پیدا می‌کند و با او یکی می‌شود و... .

قصه‌ای از چارلز دیکنز در شبکه 4
فیلم سینمایی «چارلز دیکنز: مردی که کریسمس را اختراع کرد» به کارگردانی بهارات نالوری، پنجشنبه 22فروردین‌ماه ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
قصه: چارلز دیکنز جوان؛ بعد از نگارش و چاپ داستان الیور توئیست به شهرت رسیده، اما برای کتاب جدیدش خالی از ایده است. او که خانواده‌ای پرجمعیت دارد برای تامین معاش آنان دچار مشکل شده و باید ایده جدیدی را برای کتاب جدیدش خلق کند که همین موضوع باعث نوشتن کتاب پر فروش سرود سال نو و خلق شخصیت معروف اسکروچ می‌شود که... .

بُرد «لاتاری» با شبکه یک
فیلم سینمایی لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه 23 فروردین ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
قصه: این فیلم درباره امیرعلی و نوشین دو جوانی است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده‌ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یک رویای مشترک دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا، اما نوشین به واسطه دوست پدرش برای کار ترجمه به دبی می‌رود. پس از مدتی امیرعلی خبر دار می‌شود نوشین خودکشی کرده و او برای پی بردن به راز خودکشی به دبی می‌رود و ... .
بازیگران: ساعد سهیلی، هادی حجازی‌فر، حمید فرخ نژاد، جواد عزتی و زیبا کرمعلی.

پرواز «پرنده قهرمان» در شبکه 5
انیمیشن سینمایی «پرنده قهرمان» به کارگردانی ریکاردو آرناز، پنجشنبه 22 فروردین‌ماه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
قصه: کوکو پرنده‌ای است که با پدرش گایو در سیرکی که صاحبش هستند برنامه اجرا می‌کند ولی کوکو فکر می‌کند که این برنامه‌ها قدیمی شده‌اند و به دنبال اجرای برنامه‌های جدید بوده، ولی گایو مخالف است.
او معتقد است شلی که به آنها تعلق گرفته است ارزش حفظ کردن دارد و پرنده‌ای به نام مارتین که در اجرای برنامه همتراز گایو بوده مدعی این شنل است و می‌خواهد آن را به دست بیاورد و پرنده‌هایی را فرستاده تا در سیرک گایو کار کنند و این شنل را برایش ببرند ولی کوکو و پدرش...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها