احمدرضا عابدزاده هنوز محبوب است. هواداران واقعا دوستش دارند. او یادگار نسلی است که هنوز بین مردم محبوبیت فراوانی دارد. عابدزاده در آستانه سال جدید گفت‌وگوی متفاوتی داشته که خلاصه‌ای از آن را می‌خوانید؛
کد خبر: ۱۱۹۷۶۰۹

هوای شمال هوای بسیار خوبی است و به خاطر همین در شمال رستوران زده‌ام.
همه مردم ایران اینجا هستند و همیشه به شمال می‌آیند. صبح تا شب در مغازه‌ام هستم و دقیقه‌ای نیست که تنها باشم. مرتب در کنار مردم هستم و انصافا از بودن کنار آنها لذت می‌برم.
همه بازی‌های فوتبال را می‌بینم و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها به تهران می‌آیم چون یک آکادمی دارم که در شهرک غرب است و به آنجا سر می‌زنم.
بعضی حرف‌ها در آستانه سال جدید شاید باعث ناراحتی مردم شود. دوست ندارم در مورد مسائل اقتصادی صحبت کنم و شما هم کاری کنید که نزدیک عید، مردم شاد باشند.
الان زود است در مورد دربی عید صحبت کنیم چون شرایط تیم‌ها هنوز معلوم نیست. حتی یکی، دو روز قبل از دربی ممکن است شرایط دو تیم تغییر کند.
انصافا دلم برای سیروس قایقران خیلی تنگ شده است. در این چند سال سعی کردم در مراسم‌ او حضور داشته باشم یا یکی، دو روز قبل از مراسم سالگرد او سر مزارش رفتم و با او حرف زدم. چند بار هم با خانواده او صحبت کردم. سیروس واقعا یک فوتبالیست محجوب و دوست‌داشتنی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها