مرحله نهایی رقابت‌های گرندپری سال ۲۰۱۸ با قهرمانی کره جنوبی و یازدهمی کشورمان به پایان رسید. در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۲۷ تکواندوکار از ۳۹ کشور به مدت دو روز به میزبانی امارات در سالن ورزشی «شیخ زاید» شهر فجیره برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۴۰۵

کره جنوبی با ۱۲ تکواندو در دو بخش مردان و زنان بیشترین مدال را کسب کرد و با ۴ طلا، سه نقره، دو برنز و ۳۹ امتیاز در صدر ایستاد و بهترین نتیجه را رقم زد. تیم ملی تکواندو کشورمان هم در این رقابت‌ها با چهار نماینده و تک برنز سجاد مردانی عنوان یازدهمی را کسب کرد. تیم‌های ایتالیا، قزاقستان، صربستان، ازبکستان، ساحل عاج و چین تایپه نیز یک برنز بدست آوردند. این اتفاق در حالی افتاد که فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو درباره این رقابت‌ها گفت: میدان فجیره مبارزه میان ۱۶ تکواندوکار برتر دنیا در هر وزن بود که خیلی از نامداران شکست خوردند و بعضا از رسیدن به مدال بازماندند. تکواندوکاران ما در این مسابقات اشتباهاتی در مبارزات خود داشتند که باید در تمرینات روی آنها بیشتر کار کرده و برای رفع آنها اقدام کنیم. البته تکواندوکاران ما به کسانی باختند که در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال شدند.
عسگری با بیان این‌که به هیچ عنوان قصد ندارد نتیجه‌ رقم خورده را توجیه کند، ادامه داد: قصد توجیه ندارم و شکست هم قابل توجیه نیست، ما باید اینقدر خوب تمرین کنیم و خوب باشیم که در مسابقات سطح بالایی چون میدان فجیره نتایج لازم را بدست آورده و پیروز شویم. برای این کار نیز باید با کار سخت نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها