آخرین خبرها درباره سرمربی جدید تیم ملی ایران

تاج: نمی‌خواهیم مربی موردنظرمان را گران کنیم

تیم ملی ایران اردوی فروردین‌ماه خود را به دلیل نداشتن سرمربی و همین‌طور فشردگی رقابت‌های لیگ تعطیل کرد. این اتفاق خوبی نبود چراکه به هر حال اکثر تیم‌های آسیایی از همین حالا برای مقدماتی جام‌جهانی استارت زده‌اند.
کد خبر: ۱۱۹۷۲۲۲

آماده‌سازی تیم‌ها برای چنین رقابت‌های مهمی زمان‌بر است و طبیعتا تیم‌های آسیایی از همین حالا برای حضور موفق در مقدماتی جام‌جهانی قطر برنامه‌ریزی کرده‌اند. ایران اما ظاهرا به این نتیجه رسیده که زمان دارد و به همین خاطر برنامه فروردین‌ماه خود را لغو کرده است. این اتفاق نشان می‌دهد معرفی سرمربی جدید ایران هم به آن‌طرف سال افتاده است.
مهدی تاج فعلا در این زمینه پنهانکاری کرده است. او دوست ندارد کسی از نام سرمربی جدید تا پیش از معرفی‌اش مطلع شود. مهدی تاج در سکوت محض خبری مذاکراتی با این مربی داشته است. عده‌ای می‌گویند این مربی همان زلاتکو دالیچ هموطن برانکوست. بعضی رسانه‌ها تاکید داشتند توافقات با او صورت گرفته و حتی برانکو هم تلاش کرده تا این معامله به‌خوبی جوش بخورد. هنوز هیچ مقام رسمی در داخل فدراسیون این خبر را تایید نکرده است. وقتی از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره این سوال می‌کنیم که چرا نام گزینه مورد نظر فدراسیون را اعلام نمی‌کنند می‌گوید: «ان‌شاءا... زمانی که قرارداد امضا شد نام او را اعلام خواهیم کرد. به هر حال از شرایط خبر دارید و ممکن است اعلام نام مربی موردنظرمان باعث شود قیمت او بالا برود. قصد داریم همه چیز را دور از سرو‌صدای رسانه‌ای نهایی کنیم.» در همین حال خبر رسید فدراسیون فوتبال نام گزینه نهایی خود را به فدراسیون فوتبال داده تا بتوانند بخشی از بودجه مورد نیاز قراردادش را از وزارت بگیرند. در دوره قبلی هم این اتفاق رخ داد. علی کفاشیان در توافق با وزارت ورزش، کارلوس کی‌روش را به ایران آورد و مسؤولان وقت سازمان تربیت بدنی قبول کردند تا بخشی از دستمزد کی‌روش را بدهند. منتهی بعدها سازمان تربیت بدنی تبدیل به وزارت ورزش شد و این بود که فدراسیون فوتبال مجبور شد خودش دستمزد کارلوس کی‌روش را به طور کامل پرداخت کند. حالا تاج امیدوار است بتواند با کمک وزارتخانه دستمزد مربی جدید را تأمین کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها