چرا کی‌روش در کلمبیا استادیوم می‌رود، ولی در ایران نمی‌رفت؟

کارلوس کی‌روش به محض امضای قرارداد با تیم ملی کلمبیا روزهای فشرده کاری خود را آغاز کرده است. او این روزها به نقاط مختلف می‌رود تا بازیکنان کلمبیا را از نزدیک ببیند. کی‌روش سفری به اروپا داشت و حالا هم در کلمبیا بازی‌های لیگ و حتی بازی‌های تیم‌های پایه کلمبیا را تماشا می‌کند. او می‌خواهد کلمبیایی قدرتمند بسازد، ولی این سوال پیش می‌آید که چرا او در کلمبیا بازی‌ها را از نزدیک می‌بیند ولی در ایران چنین کاری نمی‌کرد؟
کد خبر: ۱۱۹۶۸۲۳



کی‌روش هم در روزهای اول حضور در ایران علاقه زیادی داشت به ورزشگاه برود. او مثل شروعش در کلمبیا در ایران هم معمولا در ورزشگاه‌ها حضور داشت. اما یکباره تصمیم گرفت به ورزشگاه نرود.
وقتی یک‌بار در این باره از کارلوس سوال کردیم، او گفت به‌خاطر بعضی رفتارها چنین تصمیمی گرفته است. گویا اولین جرقه زمانی زده شد که هواداران استقلال به خاطر دعوت نشدن مهدی رحمتی در ورزشگاه علیه کارلوس شعار دادند. این اتفاق بعدها در مورد پرسپولیس هم تکرار شد و حتی یک بوقچی قصد ضرب‌و‌شتم او را داشت. البته کی‌روش و دستیارانش تاکید داشتند این‌قدر سیستم آنالیز دقیقی دارند و بازی‌ها را به صورت زنده می‌بینند که دیگر نیازی به حضور در ورزشگاه‌ها نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها