دختر جوان زمانی که متوجه شد زن رمال با فریب او، با مرد مورد علاقه‌اش دوست شده، دست به انتقام‌گیری زد. او همراه دختر‌خاله‌اش زن رمال را ربودند.
کد خبر: ۱۱۹۶۶۸۷

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی مهر امسال زن جوانی با حضور در دادسرای جنایی تهران از دو زن به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار شکایت کرد.
زن شاکی که رمال بود در شکایتش گفت: برای دوستانم و افراد دیگر فال قهوه و تاروت می‌گرفتم و نسخه‌های خوشبختی و بخت‌گشایی برایشان می‌نوشتم. از مدتی قبل فعالیتم را در تلگرام و اینستاگرام ادامه دادم‌. همانجا با دو دختر‌خاله آشنا شدم. یکی از آنها مجرد بود و دیگری با فرزند خردسالش زندگی می‌کرد. برایشان فال تاروت و ورق می‌گرفتم‌. این اواخر حال دختر‌خاله بزرگ‌تر بد شده و به من ناسزا می‌گفت که ارتباطم را با آن دو قطع کردم. شب حادثه با سوار شدن به خودرویی در غرب تهران برای خرید به فروشگاه می‌رفتم که راننده متوجه شد دو زن که سرنشینان پژویی هستند سایه به سایه تعقیب‌مان می‌کنند. راننده ترسید و مرا پیاده کرد. خودروی پژو مقابلم توقف کرد و آن دو زن پیاده شدند. دیدم همان دختر‌خاله‌ها هستند.
زن ربوده شده گفت: کتکم زدند و با شال چشمانم را بستند. با انداختن من داخل خودرو چهارساعت مرا به گروگان گرفتند. گوشی ده‌میلیونی و زنجیر طلای 7 میلیون تومانی‌ام را دزدیدند و دست و پا بسته رهایم کردند. کارگر شهرداری مرا یافت و نجاتم داد. متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند، اما خانه‌هایشان را ترک کرده و کسی خبری از آنها نداشت. سرانجام دو روز پیش یکی از دخترخاله‌ها از سوی پلیس شناسایی و بازداشت شد. وی به افسر تحقیق گفت: زمانی که برای گرفتن نسخه‌های خوشبختی و فال تاروت نزد زن رمال رفتم او متوجه شد مرد مورد علاقه دختر‌خاله‌ام پولدار است‌. او با نوشتن نسخه‌هایی کاری کرد که رابطه آن دو شکر آب و آن مرد به زن رمال علاقه‌مند شود. برای تنبیه زن رمال او را ربوده و اموالش را سرقت کردیم.
با اعتراف این زن، دختر‌خاله‌اش نیز بازداشت شد و به همدستی با وی در این انتقام‌گیری زنانه اعتراف کرد.
برای آنها به اتهام آدم‌ربایی و سرقت قرار قانونی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها