لایحه بودجه 86 برای تدوین تبصره ها به سازمان مدیریت بازگشت

فارس: لایحه بودجه 86 کل کشور که کلیات آن هفته گذشته در هیات دولت تصویب شده بود، برای تدوین تبصره ها و جزئیات به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بازگردانده شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۰۸

پس از تدوین تبصره های لایحه بودجه 86 در سازمان مدیریت بررسی جزئیات آن در هیات دولت از هفته آینده آغاز می شود.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در هفته جاری تبصره های لایحه بودجه 86 را تدوین و تا شروع هفته آینده به دولت ارائه خواهد کرد.
هیئت وزیران هفته گذشته پس از بحث و بررسی پیرامون کلیات ، اهداف و چارچوبهای لایحه بودجه 86 کل کشور ، کلیات آن را به تصویب رساند و بر این اساس، مقرر شد بودجه سال 86 کل کشور با هدف تحقق رشد اقتصادی 7 درصدی در سال آینده تنظیم شود.
هیئت وزیران با تاکید بر این که در تدوین و تنظیم لایحه بودجه 86 کل کشور نباید احکام جدید برای اصلاح قوانین دائمی ، احکام مغایر چشمانداز 20 ساله و برنامه چهارم توسعه کشور و احکام دارای ماهیت بیش از یکسال گنجانده شود ، مقرر کرد در این لایحه تبصرههای جامع برای حل مسایل و مشکلات اساسی کشور در زمینههای سازماندهی مسایلی مثل یارانهها اشتغال ، حل مشکل مسکن ، اصلاحات اداری ، بهبود وضع پژوهش ، بهداشت و درمان ، اجرای سیاسیتهای کلی بند ج اصل 44 قانون اساسی ، کاهش تلفات جادهای ، اصلاح وضع نان و بهبود بیمه همگانی و... تنظیم و تصویب شود.
هیئت وزیران همچنین بر اجرای بودجه عملیاتی و پرداخت اعتبارات جاری و عمرانی بر اساس کنترل نتیجه و محصول با کمیت و قیمت مشخص ، اصلاح قیمت تمام شده خدمات و فعالیتها در دستگاههای اجرایی ، حاکمیت انضباط مالی در هزینهها اقدامات استفاده از منابع حاصل از هدفمند کردن بخشی از یارانهها برای کمک به خانوارهای زیر خط فقر توسعه زیر ساختهای اجتماعی و اقتصادی ، تمرکز زدایی و اعطای اختیارات بیشتر به مسوولین اجرایی در هزینه کرد اعتبارات تاکید کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها