عیدانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر

تعطیلات 13 روزه آغاز سال جدید، مصادف است با بیشترین حجم سفرهای داخلی و از این‌رو، تمامی دستگاه‌های انتظامی و خدماتی کشور با تمام قوا،‌ برای تامین امنیت و رفاه مردم در این ایام تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۹۵۹۲۰



در همین راستا و همچون هر سال، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور نیز از آمادگی خود برای ارائه خدمات هر چه بهتر به گردشگران در این ایام خبر داده است. رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری با اعلام این خبر به جام‌جم گفت: گردشگران نوروزی می‌توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن «سامانه نظارت بر خدمات سفر» هرگونه پیشنهاد، گزارش یا شکایت از خدمات گردشگری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متولی مربوط منتقل و از روند نتایج مطلع شوند.
ولی تیموری با اشاره به سهولت به‌کارگیری این نرم‌افزار کاربردی افزود: گردشگران می‌توانند با نصب این اپلیکیشن در تلفن‌های همراه خود، هرگونه نارضایتی از مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی، مراکز گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، پایانه‌های مسافربری، مراکز درمانی و نیز کالاها و خدمات را در قالب گزارش و پیشنهاد به ثبت برسانند.
به گفته معاون گردشگری بخش دیگر اپلیکیشن مربوط به گزارش شکایات و پیشنهادات درباره دفاتر خدمات مسافرتی است تا گردشگران بتوانند هرگونه نارضایتی در زمینه رزرو هتل، نرخ، خدمات، راهنما، حمل و نقل، نوع برخورد و همچنین سایر موارد را به ثبت برسانند. در این نرم‌افزار همچنین برای بخش مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی، مراکز درمانی، کالاها و خدمات و پایانه‌های مسافربری نیز قسمتی در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها