اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس به‌زودی مدیرعامل این باشگاه می‌شود. البته در گام نخست، باید ترکیب هیات مدیره از سوی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مجمع باشگاه مشخص شود و آن وقت، انتخاب مدیرعامل انجام گیرد اما در شرایط فعلی، بالاترین شانس متعلق به عرب است.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۸۰

از او در این مورد پرسیدیم که گفت: « نمی‌دانم، قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهد. ما هم منتظریم تا هیات مدیره اعلام شود و آن‌طور که در جلسات قبلی با وزیر ورزش شنیدم، احتمالا در روزهای آینده، این اتفاق رخ می‌دهد. اول هیات مدیره تشکیل می‌شود و سپس در مورد انتخاب مدیرعامل بحث‌هایی صورت می‌گیرد و گام‌های بعدی را برمی‌داریم. در هر صورت بنده در جایگاهی نیستم که بگویم مدیرعامل خواهم شد یا نه چون این تصمیم با سایر اعضاست. من فقط می‌خواهم با قدرت و توان، کاری که به‌عهده من قرار گرفته را به سرانجام برسانم.»
او در پاسخ به این پرسش جام‌جم که چه برنامه‌هایی برای افزایش توان درآمدزایی باشگاه دارید، افزود: «برنامه‌های ما شفاف و روشن است. از زیر بار مسؤولیت فرار نمی‌کنیم و می‌خواهیم در چند مرحله، با راهکارهای اقتصادی، به بالا بردن توان مالی باشگاه کمک کنیم. خودم بحث کارت‌های هواداری را پیش کشیدم و مشغول بحث و بررسی هستیم تا بیشترین امکانات را در قبال این کارت‌های هواداری در اختیار طرفداران مان قرار بدهیم. قطعا هواداری که ببیند می‌تواند با خرید این کارت‌ها، هم مزایایی را در اختیار بگیرد و هم به باشگاه محبوبش کمک کند، این کار را انجام خواهد داد.»
او گفت: «با این حال، من به هواداران پرسپولیس می‌گویم نگران آینده نباشند چون کارها روی روال پیش می‌رود و ما تحت حمایت کامل مالی از سوی اسپانسر قرار داریم. اگر مشکلات مرتفع شود و پاداش‌های آسیایی را به صورت تمام و کمال در اختیار بگیریم، مشکلات مالی‌مان نیز ریشه کن می‌شود. بازیکنان هم با این وضعیت کنار آمده اند و مشکلات را می‌دانند. من نسبت به آینده، نگاه روشنی دارم و معتقدم وضعیت‌مان به‌زودی بهتر از اینها می‌شود. ما هم مثل تمام باشگاه‌ها، دچار مشکلات مالی و اقتصادی هستیم اما مسؤولیت مان را از یاد نمی‌بریم.»
او درخصوص بالا بودن قیمت بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس هم گفت: «بله هواداران از این وضعیت شاکی و عصبانی هستند اما ما هم مشغول کاریم و کاهش قیمت بلیت دغدغه اصلی مان است. در گام نخست، بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی را در روز بازی با پاختاکور به یک سوم قیمت اصلی آن کاهش دادیم و ان‌شاءا... برای بازی‌های لیگ برتر نیز، چنین کاری انجام می‌دهیم تا هواداران بدون دغدغه‌ به استادیوم بیایند و از تماشای فوتبال لذت ببرند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها