روزبهانی در گفت‌وگو با جام‌جم:

پس از 3 سال نباید انتظارات از من زیاد باشد

وقتی از بوکس ایران صحبت می‌کنیم ناخودآگاه اسم احسان روزبهانی به یادمان می‌آید. بوکسوری که شاید در سال‌های اخیر به جایگاهی که حقش بود نرسیده اما خودش را برای بازی‌های قهرمانی آسیا که در اردیبهشت برگزار می‌شود آماده می‌کند و همچنین یکی از شانس‌های کسب مدال در المپیک 2020 است.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۶۶

او که تغییر وزن داده، در مسابقات چابهار در وزن 91 کیلوگرم روی رینگ رفت و مقابل بوکسور سوری شکست خورد. احسان که پس از سه سال به رینگ‌های بوکس بازگشته درباره شکستش در چابهار گفت: «پس از سه سال به رینگ برگشتم و در جام بین‌المللی مکران شرکت کردم. بازی سختی بود و مقابل حریف سوری قرار گرفتم. پس از سال‌ها تغییر وزن دادم و برای اولین‌بار در وزن ۹۱ کیلوگرم مبارزه کردم و به نظرم انتظارات نباید از من زیاد باشد. حریفم بوکسور خوبی بود اما فکر می‌کنم در این مسابقه داوران نیز نقش پررنگی داشتند و احساس می‌کنم عدالت رعایت نشد.»
او درباره علت حضورش در جام مکران گفت: «می خواهم پس از سه سال خودم را محک بزنم. توقعات باید پایین بیاید، من بعد از یک عمل جراحی سنگین از ناحیه گردن به مبارزات برگشته‌ام. قرعه سختی هم در جام بین‌المللی مکران چابهار نداشتم. بعد از مصدومیت و عمل اولین بار بود که به رینگ برگشته بودم و این باخت باعث از دست دادن روحیه من در ادامه راه نمی‌شود.
انگیزه ام از قبل هم بیشتر شده‌است و می‌خواهم برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوم و انتخاب شدن یا نشدن من هم برای مسابقات قهرمانی آسیا بستگی به کادر فنی تیم ملی بوکس دارد. این روزها تمریناتم را بیشتر کرده‌ام و سعی می‌کنم خودم را به کادرفنی تحمیل کنم. من سال‌ها در 81‌کیلوگرم مبارزه می‌کردم و حالا وزن اضافه کردم و حضورم در یک وزن بالاتر سختی‌های خودش را دارد.»
او درباره نحوه برگزاری مسابقات جام مکران گفت: «برگزاری و میزبانی مسابقاتی مانند جام بین‌المللی مکران به بوکس کشورمان کمک زیادی خواهد کرد. میزبانی به نحو احسن برگزار نشد چرا که ما تجربه زیادی در این حوزه نداشتیم. اما رضایت بخش بود. در سال‌های آینده می‌توانیم سطح مسابقات را بالا ببریم و از تیم‌های مطرح دنیا برای شرکت در مسابقات دعوت کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها