زن رزمی‌کار که با همدستی هفت مرد، از رانندگان سرقت می‌کرد وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید قصد فرار از بالای دیوار را داشت که ناکام ماند.
کد خبر: ۱۱۹۴۲۹۲


به گزارش جام‌جم، پس از طرح شکایت‌های مشابه درباره سرقت‌های سریالی از رانندگان مسافربر در محدوده بازار و خیابان‌های اطراف بازار تهران تحقیقات پلیسی برای شناسایی دزدان آغاز شد.
با بررسی پرونده‌ها مشخص شد، سرقت‌ها توسط یک خانم انجام می‌شود که به صورت تک نفره و به صورت دربستی سوار خودروها شده و بعد از سرقت تلفن همراه راننده از ماشین پیاده شده و با یک دستگاه پژو 405 که در تعقیبش بود، از محل فرار می‌کرد.
زن سارق به نام زهرا شناسایی شد و زمانی که ماموران برای دستگیری او وارد عمل شدند، از روی دیوار خانه پرید و قصد داشت از طریق خانه همسایه فرار کند که ناکام ماند.
زهرا 30 ساله در تحقیقات گفت: من رزمی کارم اما مدتی است معتاد شده‌ام. بعد از آن هم انواع سوابق کیفری در پرونده‌ام ثبت شد. یک روز که در خیابان در حال مصرف مواد مخدر بودم با مردی به نام سیاوش آشنا شدم. او متوجه اوضاع خراب مالی من شد و گفت، می‌تواند برای من کاری انجام دهد. او از من خواست در سرقت از راننده‌ها با آنها همراه شوم. به خاطر اعتیادم به مواد و نیاز مالی قبول کرده و با آنها همراه شدم.
با این اعترافات، هفت مرد که با او در سرقت‌ها همدست بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها