اعضای سابقه‌دار یک باند که با زور و تهدید قمه و قداره راه مردم را سد کرده و گوشی‌هایشان را سرقت می‌کردند، در جریان تحقیقات به 70 فقره گوشی‌قاپی اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۱۹۴۰۴۴

به گزارش جام‌جم، از اوایل مهر امسال رسیدگی به شکایت‌هایی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که بررسی‌های اولیه نشان داد، اعضای یک باند که سه مرد جوان و یک دختر هستند با موتورسیکلت‌های تندرویشان در مناطق مختلف تهران گوشی‌قاپی می‌کنند.
با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران، تحقیقات پلیسی برای دستگیری اعضای این باند ادامه پیدا کرد. ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاکیان به چهره‌نگاری از سارقان فراری پرداختند و سرانجام معلوم شد آنها سابقه‌دار بوده و تصاویرشان در بانک مجرمان حرفه‌ای پلیس آگاهی ثبت شده است. آنها همراه سرکرده باند به نام اسماعیل در خانه مجردی در حوالی میدان خراسان بازداشت شدند و هشت دستگاه گوشی سرقتی از آنجا کشف شد. در جریان تحقیقات دختری به نام فرناز که با این باند فعالیت داشت هم شناسایی و دستگیر شد .
تحقیقات از متهمان نشان می‌داد که آنها گوشی‌های سرقتی را به فردی در مقابل پاساژ علاءالدین به نام مجید‌کچل که سابقه‌دار است، فروخته‌اند. ماموران به پاساژ علاء‌الدین رفته و او را در حال فروش گوشی‌های سرقتی، دستگیر کردند .
مجید اعتراف کرد که گوشی‌های سرقتی را به مردی افغان فروخته که این فرد هم بازداشت و به جرایمش اعتراف کرد و گفت گوشی‌های سرقتی را که 70 عدد بوده به افغانستان برده و فروخته است.
سرهنگ احمد نجفی، معاون سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: در تحقیقات بعدی دو نفر که در ماجرای انتقال گوشی‌های سرقتی به خارج از کشور نقش داشتند نیز شناسایی و بازداشت شدند. متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات در این باره ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها