دزفول جشنواره سفرنگاری برگزار می‌کند

جشنواره سفرنگاری در شبکه‌های اجتماعی، سابقه چندانی در کشورمان ندارد. اولین جشنواره از این نوع، مرداد امسال در آذربایجان غربی و با عنوان ماکوگرام برگزار شد و هدفش معرفی جاذبه‌های ناشناخته منطقه آزاد ماکو بود. حالا قرار است دومین جشنواره در همین راستا در دزفول برگزار شود تا پرده از رخ جاذبه‌های این شهر تاریخی بردارد.
کد خبر: ۱۱۹۳۳۸۷

عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری درباره این جشنواره گفت: جشنواره دزفول‌گرام به منظور معرفی شهرستان دزفول و ظرفیت‌های گردشگری آن به مردم کشور و دنیا به کمک ابزار فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به مدت سه روز در اسفندماه امسال و به همت شهرداری دزفول در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.
آرش نورآقایی تصریح کرد: نویسندگان وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها و صفحات اینستاگرام به هر دو زبان انگلیسی و فارسی مجاز به شرکت در این رویداد هستند. هیچ نوع محدودیت سنی برای شرکت در حوزه‌های مختلف جشنواره وجود ندارد و صاحبان وبلاگ، وب‌سایت‌ها و صفحه‌های اینستاگرام برای شرکت در جشنواره باید در وب‌سایت etravelgram.ir ثبت‌نام کنند.
عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری درخصوص موضوع بخش مسابقه جشنواره دزفول‌گرام هم گفت: موضوع مستندات باید در یکی از حوزه‌های سفر، گردشگری، عکاسی، محیط زیست، حیات‌وحش، صنایع‌دستی، خوراک، تاریخ، سبک زندگی و آداب و رسوم اقوام ایران و جهان باشد. موضوع برای شرکت‌کنندگان در بخش انگلیسی، آزاد بوده و محدودیتی ندارد.
مدیرمسؤول مجله گیلگمش به عنوان یکی از برگزارکنندگان جشنواره دزفول‌گرام یادآور شد: این جشنواره کار خود را از ۲۱ اسفند ماه سال جاری به مدت سه روز آغاز خواهد کرد و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۶ بهمن‌ تا ۵‌اسفند ۱۳۹۷ ثبت‌نام کنند.
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره سفرنگاری دزفول‌گرام از طریق دفتر فصلنامه گیلگمش با تلفن ۰۲۱۶۶۹۴۲۶۶۰ و ایمیل info@etravelgram.ir تماس بگیرند./ جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها