مهدی تارتار، سرمربی جوان، اما کارنامه‌دار تیم فوتبال پارس جنوبی جم، چهارشنبه باید تیمش را در تهران آماده مصاف با استقلال کند.
کد خبر: ۱۱۹۳۳۱۲

او که همین یکشنبه گذشته موفق به کسب پیروزی برابر نساجی مازندران شده بود، در این مورد به جام‌جم گفت: در دیدار قبلی، با این‌که کیفیت چمن اصلا راضی کننده نبود و هواداران زیر بارش شدید باران مشغول حمایت ما بودند و از سوی دیگر، لغزندگی زمین، کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود، اما بازیکنان من توانستند با شایستگی، 3 امتیاز مفید از این بازی را دشت کنند و یک گام دیگر به اهداف‌مان نزدیک شدیم. ما ابتدای فصل فقط می‌خواستیم خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم، اما حالا شرایط دیگری داریم و دلمان می‌خواهد در هر بازی، پیشرفت بیشتری داشته باشیم.
این مربی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، در‌خصوص رویارویی با استقلال گفت: استقلال در روز جمعه به تراکتورسازی در تبریز باخت اما این شکست، چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌کند. به عقیده من با وجود بازیکنانی که جذب این تیم شده‌اند و همچنین سابقه بیشتر وینفرد شفر، آنها نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده‌اند و برای پیروزی مقابل ما وارد زمین می‌شوند، اما ما هم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و هوادارانمان در شهر جم را مثل همیشه خوشحال کنیم. این هدف ماست که از بازی با استقلال، یک نتیجه خوب به دست بیاوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها