امروزه و با پیشرفت چشمگیر دیجیتال ، تمامی امور به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود. از خرید مواد غذایی برای خانه ، تا خرید انواع لباس، کفش ، لوازم آرایشی و ... از طریق فروشگاه های اینترنتی و به صورت آنلاین انجام میشود.
کد خبر: ۱۱۹۲۹۰۳
از خرید بلیط هواپیما تا بلیط قطار و اتوبوس در سایت مستر تیکو

اما دیجیتال پای خود را فراتر از اینها گذاشته و کاربران علاوه بر خریدهای اینترنتی می توانند از خدمات اینترنتی نیز استفاده کنند . در هر کجا و هر ساعت از شبانه روز می توانید برای خود به صورت آنلاین غذا سفارش داده و یا از خدمات حمل و نقل درون شهری و تاکسی استفاده کنید . در هر کجا که باشید می توانید با چند کلیک ساده از خدمات تعمیراتی برای منزل و یا محل کار خود استفاده کرده و به صورت آنلاین مبالغ آن ها را پرداخت کنید .

با پیشرفت دنیای دیجیتال تمامی مشاغل روز به روز در حال پیشرفت و وارد شدن به عرصه بازاریابی دیجیتال هستند. از همین رو خرید بلیط هواپیما ، بلیط قطار و بلیط اتوبوس نیز از این مستثنی قائل نخواهد بود.

دیگر برای خرید بلیط های مسافرتی خود نیازی به طی مسافت های طولانی ندارید و فقط با چند کلیک ساده در تلفن همراهتان می توانید لیست تمامی سفرها به همراه قیمت آن ها را مشاهده ، مقایسه و خرید کنید .

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

منظور از سامانه اینترنتی خرید بلیط هواپیما سیستمی آنلاین برای خرید و رزرو انواع بلیط هواپیما داخلی ، خارجی ، بلیط قطار و بلیط اتوبوس می باشد که شما با چند کلیک ساده و روان میتوانید به صورت اینترنتی بلیط پرواز خود را خریداری کنید.

پیشنهاد ما برای شما ، استفاده از خدمات خوب سایت مستر تیکو است . سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما مستر تیکو با دارا بودن سرویس تمامی ایر لاین های پرواز در کشور موفق شده تا در زمانی بسیار اندک جای خود را در بین سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما باز کند و جزو معتبرترین سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما باشد.

خرید اینترنتی بلیط قطار
همانطور که می دانید نرخ بلیط قطار از دیگر وسایل مسافرتی مثل هواپیما پایین تر است و قیمت آن مابین هواپیما و اتوبوس می باشد . به دلیل قیمت مناسب قطار و کیفیت و خدمات خوب آن بیشتر مسافران در ایام های مختلف سال برای سفرهای کاری و یا تفریحی خود ، قطار را انتخاب می کنند.

مستر تیکو سامانه آنلاین خرید اینترنتی بلیط قطار ، سیستمی یکپارچه با پردازش و سرعت سریع را برای شما عزیزان تهیه کرده است تا در بستر اینترنت بتوانید در هر کجا که هستید از طریق موبایل و یا لپ تاپ خود اقدام به خرید بلیط قطار نمایید.

با خرید اینترنتی بلیط قطار از سایت مستر تیکو امکان رزرو کوپه دربست نیز امکان پذیر است و در صورت تمایل می توانید یک کوپه 4 نفره را به صورت کامل برای خود رزرو نمایید . اگر در طی سفر کودکان و نوزادان خود را به همراه دارید ما رزرو کوپه دربست را به شما پیشنهاد می کنیم . برای این امر فقط کافیست در هنگام خرید بلیط قطار از انتخاب گزینه کوپه دربست استفاده کنید.

همچنین از دیگر خدمات استفاده از قطار امکان انتخاب کوپه برادران و خواهران می باشد . اگر در طی سفر تنها هستید می توانید از بخش مسافرین ویژه خواهران و یا ویژه برادران را انتخاب نمایید.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس
با رزرو بلیط اتوبوس از مستر تیکو از امکانات خوب این شرکت بهره مند می شوید . از جمله این امکانات میتوان به خرید و پرداخت آنلاین هزینه سفر ، امکان رزرو صندلی ، امکان مشاهده ساعت های سفر و شرکت های مختلف ارائه دهنده اشاره کرد.

یکی از مزایای خوب در هنگام خرید بلیط اتوبوس امکان رزرو صندلی از قبل می باشد ، به این صورت که در هنگام خرید ، نقشه صندلی های اتوبوس برای شما قابل مشاهده خواهد بود و به سادگی می توانید صندلی مورد نظر و تعداد آن را انتخاب و رزرو کنید . اگر صندلی ها به رنگ قرمز باشد به این معنی است که صندلی مورد نظر از قبل توسط شخص دیگری رزرو شده ، ولی اگر صندلی به رنگ سبز و یا بی رنگ باشد یعنی آن صندلی آزاد و قابل رزرو شدن است.

همچنین با امکان رزرو بلیط اتوبوس می توانید در هنگام خرید از اتوبوس VIP استفاده کنید و با پرداخت مبلغی بیشتر از امکانات بیشتر این اتوبوس ها بهره مند شوید . از امکانات اتوبوس VIP میتوان به صندلی های بزرگ و تختخواب شو اشاره کرد که به سادگی میتوان صندلی ها را به عقب خوابانده و استراحت کنید.

همچنین میتوان سیستم های سرمایشی و گرمایشی با کیفیت آن ها را نام برد .
همچنین از دیگر امکانات خرید بلیط اتوبوس از مستر تیکو میتوان به استرداد آنلاین بلیط اتوبوس اشاره کرد . تا یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس 10 درصد از مبلغ کل خریداری شده و از یک ساعت تا زمان حرکت 50 درصد از مبلغ کل قابل استرداد می باشد .

پشتیبانی مستر تیکو
در هنگام خرید از سایت مستر تیکو به صورت آنلاین می توانید از کمک بخش پشتیبانی استفاده کنید و در هنگام بروز هرگونه مشکل و یا سوال می توانید از بخش چت آنلاین در سایت و یا تماس با شماره های بخش پشتیبانی سوالات خود را با کارشناسان مستر تیکو در میان بگذارید و در خیالی آسوده به خرید بلیط بپردازید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها