فرمانده نیروی زمینی سپاه با اعلام جزئیات عملیات دستگیری و انهدام خانه‌های تیمی عوامل حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان، عامل این عملیات انتحاری را حافظ محمدعلی از پاکستان معرفی کرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۸۶۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ محمد پاکپور در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان با بیان این‌که سه نفر از عوامل تیم تروریستی از منطقه سیستان و بلوچستان بودند، گفت: دو نفر از آنها دستگیر شده و یک نفر هم متواری است و به‌زودی دستگیر خواهد شد. وی با بیان این‌که این گروهک مهمات و تجهیزات بسیار زیادی آماده کرده بودند و اقداماتی که می‌خواستند انجام دهند، فقط صرفا برای این کار نبوده و قصد داشتند اقدامات تروریستی را در ٢٢ بهمن و سایر مناسبت‌ها انجام دهند، تصریح کرد: در آن زمان تمهیدات زیادی را برای راهپیمایی ٢٢ بهمن داشتیم و آنها موفق نشدند و حتی در ایام‌ا... دهه فجر در مرز نیز عناصر تروریست تلاش زیادی کردند اقداماتی از این قبیل انجام دهند، اما نتوانستند.
عبدا... حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز در حاشیه این مراسم گفت: قرار گذاشته‌ایم که در مقابل هر شهید حادثه تروریستی اخیر، ده نفر از آنها را به هلاکت برسانیم. همچنین سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در این مراسم گفت: هدف دشمن این بود که انقلاب به 40 سالگی نرسد؛ از آن آرزو به این رسیدند که به جوانان ما تهاجمی ناجوانمردانه کنند و این، همه‌ توان دشمن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها