شوک به وزنه‌برداری؛ سهراب مرادی باید جراحی کند

دکتر غلامرضا نوروزی درباره آخرین وضعیت سهراب مرادی، قهرمان المپیک ریو اظهار کرد: با نشستی که روز گذشته با حضور اساتید و پزشکان متخصص در خصوص وضعیت آسیب‌دیدگی سهراب مرادی وزنه‌بردار وزن ۹۶کیلوگرم داشتیم و با معاینات بالینی که چند نفر از پزشکان از او به عمل آورند به این نتیجه رسیدند که وی مبتلا به عارضه دیسک کمر است و باید هر چه سریع‌تر تحت عمل جراحی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۰۳۰

وی گفت: البته قرار بر این شد که روز شنبه ۲۷ بهمن دوباره مصدومیت سهراب مرادی توسط چند متخصص دیگر مورد بررسی قرار گیرد و سپس تصمیم نهایی برای انجام عمل جراحی گرفته شود.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این پرسش که عمل جراحی او چه زمانی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: این بستگی به نظر پزشکان متخصص و همچنین تصمیم سهراب مرادی دارد که چه زمانی تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
البته با توجه به فاصله زمانی که تا انتخابی کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا وجود دارد، تلاش ما بر این است که پس از عمل جراحی این سرمایه ملی را تا انتخابی کسب سهمیه المپیک آماده کنیم.نوروزی تصریح کرد: مرادی یکی از امیدهای کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و ما سعی خواهیم کرد به نحو احسن کارهای او را پیش ببریم تا مشکلی برای شرکت در انتخابی کسب سهمیه و حضور در المپیک ۲۰۲۰ را نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها