مرد جوان برای گرفتن طلب 200 میلیونی از دوستش، همسر او را سه روز به گروگان گرفت.
کد خبر: ۱۱۹۱۷۵۷


به گزارش جام‌جم، ششم آذر امسال مردی با مراجعه به کلانتری 130 نازی‌آباد از ناپدید شدن همسر 33 ساله‌اش خبر داد و گفت: وقتی به خانه آمدم از همسرم خبری نبود و تلفن همراهش را جواب نمی‌دهد.
همزمان با آغاز تحقیقات، شاکی پیامکی دریافت کرد که برای آزادی همسرش باید 200 میلیون تومان پرداخت کند. پس از این پیامک، پرونده تحت عنوان آدم‌ربایی رسیدگی شد. در حالی که ردی از زن جوان نبود، 9 آذر درگیری زن و مردی در خیابان شقایق به کلانتری اعلام شد‌. وقتی ماموران در محل حاضر شدند، زن جوانی به آنها مراجعه کرد و گفت: سه روز قبل در خانه بودم که زنگ در به صدا درآمد، پشت آیفون یکی از دوستان همسرم را دیدم و چون او را می‌شناختم در را باز کردم‌. با ورود این شخص به خانه، ناگهان شروع به ضرب و جرح من کرد و به زور مرا سوار خودرو کرده و به مکانی نامشخص برد‌. این شخص مرا در خانه‌ای در محدوه عبدل‌آباد به مدت سه روز حبس کرد و تلاش‌های من نیز برای فرار فایده‌ای نداشت تا این‌که متوجه شدم او از همسرم 200میلیون تومان در برابر آزادی من درخواست کرده است‌. چند بار برای فرار اقدام کردم و هربار متهم مانع می‌شد، ولی امروز از غفلت او استفاده کردم و موفق به فرار شدم و خودم را به این محل رساندم، اما مرد آدم‌ربا قصد ربودن دوباره مرا داشت که این بار با او درگیر شدم.
سرهنگ رسول جهانی، رئیس کلانتری نازی‌آباد در این‌باره گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه اعتراف کرد که با همسر این زن اختلاف مالی دارد و با این انگیره اقدام به آدم‌ربایی همسر دوستش کرده است‌. در حال حاضر نیز متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها