حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی و علوی گرگانی همگان را به حضور با شکوه در راهمپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.
کد خبر: ۱۱۹۱۱۲۱
دعوت مراجع تقلید به حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله مکارم شیرازی با دعوت از مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: شرکت در راهپیمایی یک وظیفه الهی، اجتماعی و وجدانی است.

وی افزود: دشمن می خواهد مردم را به واسطه حضور یا حضور نیافتن در این راهپیمایی آزمایش کند و ببیند آیا فشارها، و تحریم ها کارگر واقع شده است یا خیر.

آیت الله مکارم شیرازی با ابراز امیدواری از این که حضور مردم بار دیگر دشمن را ناکام خواهد کرد گفت: حضور مردم در این راهپیمایی دلیلش آن نیست که مشکلاتی در کشور وجود ندارد و مردم از هر جهت راضی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات سر جای خود باید رسیدگی شود گفت: آدم عاقل آن است که حساب ها را از هم جدا کند و وقتی ببیند بناست اساس چیزی متزلزل شود آنجا بایستد و مشکلات را به موقع بیان کند.

آیت الله مکارم شیرازی با تایید وجود مشکلات فرهنگی و اقتصادی فراوان در کشور گفت: این ها مانع آن نیست تا ما از اصولی که به آنها ایمان داریم دست برداریم.

آیت الله نوری همدانی هم مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و مانند گذشته از خون شهدا و آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا دفاع ‌می‌کنند.

این مرجع معظم تقلید افزود: دینی و اسلامی بودن انقلاب مهمترین علت حضور و حمایت ملت ایران از انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله نوری همدانی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) را حاصل خون شهدا و ایستادگی مردم خواند.

وی به مشکلات معیشتی مردم هم اشاره و تصریح کرد: اگرچه مردم از لحاظ معیشتی در مضیقه هستند اما با گام‌های استوار مانند گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا خواهند کرد.

آیت الله جوادی آملی نیز با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همه را به حضور با شکوه در صحنه دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی دعوت کرد و گفت: انقلاب اسلامی، راه امام راحل و خون شهدا امانت الهی است که باید با حضور در صحنه های انقلاب بویژه راهپیمایی 22 بهمن از نظام، انقلاب، رهبری، خون شهدا و استقلال کشور دفاع کنیم.

این مرجع تقلید تاکیدکرد :اگر در صیانت از این ارزشها و آرمانهای الهی و استقلال و عزت کشور کوتاهی کنیم هم در دنیا مسئولیم و هم در آخرت، بنابراین توصیه می شود همگان ائم از مسئولان و غیر مسئولان که نظام اسلامی، رهبری، خون شهدا و ملت را گرامی بدارند و در انجام وظیفه و مسئولیت کوتاهی نکنند تا امانتدار الهی باشیم.

آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه 22 بهمن سرآغاز حکومت اسلامی است، بزرگداشت این روز و شرکت در راهپیمایی را شکر این نعمت دانست و مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

آیت الله علوی گرگانی هم بر حضور حداکثری مردم شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

در پیام این مرجع تقلید آمده است: در آستانه چهلمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی ملت شریف ایران شرایط حساسی را پشت سر می گذارند.

لکن این ملت در روز 22 بهمن نیز با حضور آگاهانه خود به دشمنان ملت می فهمانند که علیرغم برخی کاستی ها و کم توجهی ها بر استقلال و عزت خود پافشاری و با آرمان های امام و رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

امید است مسئولان مملکتی با ارج نهادن به نجابت و ایمان ملت شریف ایران اسلامی هرچه بیشتر تلاش خود را مضاعف کرده و برای رفع گرانی و نابسامانیهای موجود و مبارزه با فساد و رانت خواری اقدامات جدی تری داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها