پاک کردن صورت مسأله با توزیع اینترنتی گوشت قرمز

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: باید توزیع گوشت به صورت اینترنتی برداشته شود، زیرا خریدار نمی‌تواند کیفیت گوشت را مشاهده کند و امکان کنترل قیمت نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۹۰۷۶۱


جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خانه ملت، در‌خصوص توزیع گوشت گرم قرمز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، گفت: فروش گوشت قرمز به صورت اینترنتی، پاک کردن صورت مسأله است، چراکه همه مردم به اینترنت دسترسی ندارند و به جای این‌که مشکل و دلیل ازدحام را حل کنند. فروش را اینترنتی کرده‌اند تا در مقابل فروشگاه‌ها تجمع نکنند، در حالی که مشکل کماکان ادامه دارد.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که به جای درمان بیماری گرانی گوشت قرمز تنها مرفین تزریق کرده‌اند و مشکل به صورت اساسی درمان نشده است، ادامه داد: فروش اینترنتی گوشت نه‌تنها نتیجه مطلوب ندارد، بلکه معضل و مشکلات را نیز افزایش می‌دهد و باید تعداد فروشگاه‌های توزیع‌کننده گوشت افزایش پیدا کند.
وی با تاکید بر این‌که باید توزیع گوشت از انحصار خارج شود و در تمامی مناطق و محلات فروشگاه‌هایی نیز که دارای امکانات کم هستند وارد چرخه توزیع گوشت ارزان‌قیمت قرار بگیرند، عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با توزیع گوشت به صورت اینترنتی ریشه مشکل را حل نکرده و تنها قصد دارد انتشار تصاویر مقابل در فروشگاه‌ها را مدیریت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها