رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۷ بهمن تا روز سه شنبه ۲۳ بهمن در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۰۶۱۳
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر تا یک بامداد روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۱۷ و ۱۸ بهمن از کرج به چالوس یک طرفه است.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد روز‌های شنبه و دوشنبه ۲۰ و ۲۲ بهمن از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی به ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین به جاده هراز و چالوس خبر داد و گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ فردا ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از روز‌های پنجشنبه تا دوشنبه ۱۸ تا ۲۲ بهمن در ساعت ۶ تا ۲۴ از جاده هراز ممنوع است.

وی با بیان اینکه همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر ۲۳ بهمن در جاده هراز ممنوع است، گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۷ و ۱۸ بهمن از تهران به شمال جاده سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه رفت وآمد خودرو‌ها روز شنبه ۲۰ بهمن از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آمل بسته می‌شود، افزود: از ساعت ۱۶ روز‌های شنبه و دوشنبه ۲۰ و ۲۲ بهمن از آب اسک به رودهن یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ بهمن از جاده سوادکوه به سمت تهران ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ۱۷ بهمن تا ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۲۳ بهمن از جاده‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی گفت: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی گفت: کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها