کیانوش با فدراسیون هماهنگ است و تنهایی تمرین می‌کند

برخواه: علی حسینی صلاح خودش را بهتر می‌داند

مثل همیشه آرام و خونسرد. حتی حضور این همه خبرنگار در تمرین تیم ملی هم که سکوت سالن را برهم زده بودند آرامش او را برهم نزد. برخواه اتفاقا به استقبال همه خبرنگاران آمد و شمرده شمرده هر سوالی که پرسیدند را پاسخ داد.
کد خبر: ۱۱۹۰۳۴۱

شرایط اردو در حال حاضر چطور است؟
اردوی کنونی از ۲۸ دی آغاز شده و خوشبختانه بچه‌ها در شرایط مطلوبی به تمرین می‌پردازند. اردوی تیم ملی ابتدا با ۱۲ نفر استارت خورد و سپس بعد از مسابقات قهرمانی کشور با ۱۷ ورزشکار پیگیری شد. تا یک ماه آینده جمعی از نفرات از اردو کنار می‌روند تا به ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در چین برسیم.
در مجموع شرایط اردو چطور است؟
در مجموع شرایط اردو راضی‌کننده است و امیدوارم تا مسابقات جام فجر به شرایط ایده‌آل برسیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
کمی درباره مسابقات گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حرف می‌زنید؟
طبق قوانین جدید ورزشکاران برای حضور در المپیک باید شش مسابقه گزینشی را پشت سر بگذارند و مدعیان این مسابقات در یک مسابقه گزینشی شرکت کردند. جام فجر و مسابقات قهرمانی آسیا هر دو گزینشی المپیک هستند و امیدوارم در آنها نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. تا پیکار‌های جهانی که در تایلند برگزار خواهد شد هم ورزشکاران ما در سه مسابقه گزینشی شرکت می‌کنند. جام فجر نیز به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک محسوب می‌شود که ورزشکاران در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و سپس راهی قهرمانی آسیا خواهند شد.
کیانوش رستمی چطور؟ او در جام فجر شرکت نمی‌کند؟
او برنامه‌های خود را با فدراسیون هماهنگ کرده و قرار است در جام پادشاهی تایلند شرکت کند.
سعید علی حسینی در این اردو هم حضور ندارد. خیلی‌ها می‌گویند که او دیگر در اردوها شرکت نمی‌کند.
آنچه وظیفه ما بوده انجام شده و او را برای قهرمانی جهان و اردوی فعلی دعوت کردیم. او ورزشکار با تجربه و تحصیلکرده‌ای است و حتما صلاح خود را بهتر می‌داند اما علاقه داریم او به‌عنوان نماینده ایران در اردوی تیم ملی حاضر شود.
آیا قرار است او هم مثل کیانوش رستمی به صورت انفرادی تمرین کند؟
علی‌حسینی در زمان حضور در تمرینات با کادرفنی بسیار هماهنگ بود اما فعلا در اردو نیست و از دلیل این مساله آگاه نیستیم.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها