شکست تحقیرآمیز 4 بر صفر امارات مقابل قطر فرصتی در اختیار رسانه‌های این کشور قرار داد تا با تیترها و نوشته‌های خود برای اماراتی‌ها کری بخوانند.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۳۷

قطری‌ها که تا پیش از این هم به شدت از نحوه میزبانی اماراتی‌ها ناراضی بودند، با کسب این نتیجه بهترین فرصت را برای انتقاد از میزبان پیدا کردند.
روزنامه الوطن قطر با تیتر «چهار گل به امارات و صعود به فینال تاریخی» در مطلبی نوشت این پیروزی یک خوشحالی ملی را می‌طلبد. این روزنامه در بخش دیگری نیز پیام های تبریک شیوخ و سران قطر را به ستاره‌های تیم ملی منتشر کرد. در این میان روزنامه الرایه یکی از تندترین واکنش‌ها را به این پیروزی داشت و خطاب به اماراتی‌ها نوشت: ناراحت و رسوا شدند. این روزنامه در مطلب خود نوشت تیم ملی قطر با یک عملکرد خوب و گل های متعدد به فینال رسید تا اماراتی‌ها از در پشت ورزشگاه فرار کنند. این روزنامه در بخش پایانی گزارش خود ادامه داد: بازی بزرگ فقط برای تیم‌های بزرگ است، نه تیم‌های کوچک که با اشک و اهانت می‌تازند! این روحیه اماراتی هاست که شکستی بزرگ خوردند.
روزنامه استاد الدوحه هم با تیتر بزرگ «ما در فینالیم؛ شما کجایید؟!» طعنه سنگینی به امارات میزبان زد. همچنین صحبت‌های فلیکس سانچس، سرمربی قطر هم در این روزنامه چاپ و نوشته شد: این پیروزی و افتخار بزرگ برای مردم قطر مبارک باشد. افتخار می کنم به این تیم بزرگ که داریم. در این میان روزنامه الشرق، لحن ملایم‌تری داشت و پیامی از شاهزاده قطری را در دیدار با نخست وزیر ژاپن منتشر کرد و نوشت: «امیر به تیم ملی افتخار می‌کند». این روزنامه به این مساله اشاره کرد که سیل عنابی ها میزبان را با خود به ته دره برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها