مرد جوان زمانی که متوجه شد مردخیاطی به نامزدش علاقه‌مند شده و برای او ایجاد مزاحمت می‌کند، مرد مزاحم را کشت.
کد خبر: ۱۱۸۸۴۷۷

به گزارش جام‌جم، فرشید، مرد جوانی است که در جریان دعوا و درگیری با مرد خیاطی، او را در نخستین روز بهمن سال گذشته در خانه اجاره‌ای‌اش در محله مسعودیه تهران با ضربه چاقو به گردنش به قتل رساند. وی بعد از این جنایت تحت تعقیب پلیس بود تا این‌که با گذشت 24 روز از زمان جنایت، بازداشت شد.
وی با اعتراف به این جنایت و بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد‌. متهم با گذشت یک‌سال از این جنایت برای شرکت در آخرین جلسه بازپرسی از زندان به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و با اعتراف به قتل مرد خیاط به بازپرس دشتبان گفت: مدتی بود من با دختر مورد علاقه‌ام نامزد کرده بودم و قرار بود به‌زودی ازدواج کنیم. ناگهان اخلاق و رفتار نامزدم عوض شد و مدام وحشت زده بود‌. وقتی با او صحبت کردم، متوجه شدم مرد خیاطی مدام برایش ایجاد مزاحمت می‌کند و او را تهدید کرده باید از من جدا شود در غیر این صورت بلایی سرم می‌آورد‌. به خانه مرد مزاحم در محله مسعودیه رفتم. چاقویی با خودم بردم تا او را بترسانم که از این مزاحمت‌ها دست بردارد‌. زمانی که به زور وارد‌خانه‌اش شدم او تنها بود‌. با دیدن من دعوایمان شد و هر طور شده می‌خواست مرا از خانه‌اش بیرون کند که موفق نشد‌. با شدت گرفتن این دعوا بیشتر عصبانی شدم و با چاقویی که همراهم بود به او حمله کردم.
متهم پس از آخرین دفاع با تجدید قرار قانونی به زندان بازگشت و پرونده وی با صدور جلب به دادرسی به اتهام مباشرت در قتل عمدی برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها