مرکز تولید مجموعه‌های تلویزیونی در حوزه کودک و نوجوان به عنوان یک بخش نوپا تابستان96 پا به عرصه تولید مجموعه‌های نمایشی گذاشت. مقرر است این بخش بنا به دستور رئیس سازمان و معاون سیما به طور خاص برای قشر نوجوان به تولید مجموعه‌های نمایشی بپردازد.
کد خبر: ۱۱۸۸۲۲۷

مسعود صباح که پیش از این مسؤولیت‌های بسیاری در تولید مجموعه نمایشی از جمله مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه دوی سیما را بر عهده داشته؛ هم اکنون سکاندار این بخش است. وی از اهداف عمده این بخش را تولید سریال‌هایی با مضامین مناسب برای این گروه سنی، آموزش غیرمستقیم همچنین تجمیع مخاطب در گروه‌های سنی مختلف دانست و تاکید کرد که بسیاری از مباحثی که محور و موضوع تولید این مجموعه‌ها قرار می‌گیرند مخصوص خانواده‌هایی است که فرزند نوجوان دارند. از‌این‌رو طرح‌های در دست تولید این مرکز تنها مخاطب نوجوان را هدف قرار نداده، بلکه برای مخاطبانی در تمامی گروه‌های سنی دیدنی و قابل پیگیری است.
وی ادامه داد: مجموعه‌های در حال تولید این مرکز در حوزه نوجوان عبارتند از: خانواده دکتر ماهان، ساموبندری، حکایت‌های کمال و شش قهرمان و نصفی. وقتی بحث نوجوان پیش می‌آید خانواده را نمی‌توان از آن تفکیک کرد. اصولا سریال‌های نوجوان حتی در کارهای مشابه خارجی معمولا به داستان‌ها و ماجراجویی‌های نوجوان در بستر خانواده مربوط می‌شود. ضمن این‌که نوجوان فقط شامل نوجوان پسر نمی‌شود؛ در همه طرح‌ها سعی کرده‌ایم دختران و پسران نوجوان قهرمانان اصلی قصه باشند و تعادل رعایت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها