دو پسر دانش‌آموز 18 ساله زمانی که مورد تنبیه انضباطی در مدرسه‌شان در شرق تهران قرار گرفتند، قرص ترامادول خوردند تا به زندگی‌شان پایان دهند. یکی از آنها فوت کرد و دیگری در جدال با مرگ به سر می‌برد .
کد خبر: ۱۱۸۸۰۲۳

به گزارش جام‌جم، ساعت 11 صبح بیست و دوم آذر امسال یکی از ماموران کلانتری تهرانپارس در تماس با محسن مدیرروستا، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت خبر داد که جسد فرد جوانی که مدارک هویتی همراه ندارد و مجهول‌الهویه است در یکی از بوستان‌های شرق تهران کشف شده است. به نظر می‌رسید که مرگ او از شب گذشته رخ داده باشد. جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. با گذشت سه‌ساعت از ماجرای کشف جسد فرد ناشناس یکی از ماموران کلانتری دوباره با بازپرس جنایی تماس گرفت و خبر داد که متوفی پسر 18 ساله دانش‌آموزی بوده که خانواده‌اش از شب گذشته در جست‌وجوی او بوده‌اند.
در تحقیقات، کارشناسان پزشکی قانونی در نظریه اولیه اعلام کردند این پسر براثر مصرف قرص ترامادول مسموم شده و فوت کرده است. با توجه به مشکوک بودن مرگ او از خانواده‌اش تحقیق کردند که پدر وی به افسر تحقیق گفت: پسرم روز چهارشنبه به مدرسه رفته بود اما دیگر بازنگشت. با توجه به غیبت طولانی‌اش برای سرکشی به مدرسه‌اش که مقطع پیش‌دانشگاهی بود رفتم و در گفت‌وگو با مسؤولان مدرسه متوجه شدم که به‌خاطر درگیری‌ای که بچه‌ها در مدرسه داشته‌اند او و دوستش مورد تنبیه انضباطی قرار گرفته‌اند و بعد آن دو پسر 18 ساله قهر کرده و بی‌آن‌که کسی متوجه شود از مدرسه خارج شده‌‌اند. نشانی خانه دوستش را نداشتم به همین خاطر منتظر بازگشت پسرم شدم که خبری از او نشد. در ادامه به خانه دیگر دوستانش، اقوام و همسایه‌ها رفتم که کسی از او خبری نداشت.
وی افزود: با توجه به غیبت طولانی‌اش به کلانتری محله‌مان رفته و برای یافتن او از پلیس کمک خواستم و عکس و مشخصات او را به آنها دادم. سرانجام پیش از ظهر روز پنجشنبه ماموران به من خبر دادند که پسرم فوت شده و جسدش را در بوستانی در شرق تهران یافته‌اند که براثر مسمومیت با قرص ترامادول فوت شده است. آخرین نفری که با او بود دوستش است و گمان می‌کنم او در این ماجرا نقش داشته باشد و از او شکایت دارم.
در جریان تحقیقات معلوم شد که دوست متوفی نیز براثر مسمومیت با قرص ترامادول دربیمارستان لقمان بستری است. ماموران برای ادامه تحقیقات در بیمارستان حاضر شدند، اما پسر 18 ساله دانش‌آموز قادر به حرف زدن نبود و پزشکان در تلاش برای نجات او از مرگ بودند. پدر وی به افسر تحقیق گفت: شب‌هنگام بود که پسرم با تلفن‌ناشناسی با من تماس گرفت و خبر داد که او و دوستش براثر مصرف ترامادول مسموم شده‌‌اند. خودم را به درمانگاهی که فردی او را به آنجا برده بود، رساندم. پسرم حال خوبی نداشت. با او که حرف زدم متوجه شدم بعد از این‌که مورد تنبیه انضباطی از سوی معلم مدرسه قرار گرفته‌اند، قهر کرده و از مدرسه بیرون رفته‌اند. وی ادامه داد: بعد از آن تصمیم گرفتند که قرص ترامادول مصرف کنند، به جنوب پایتخت رفتند و از فردی این قرص‌ها را خریده و بعد با هم به بوستانی در شرق تهران رفته و آن را مصرف کردند. اما پسرم که بد حال شده بود دوستش را هم بیدار می‌کندو از او می‌خواهد که به خانه بازگردند. آن پسر هم بیدار می‌شود. این مرد ادامه داد: بعد پسرم از او خداحافظی کرده و راهی خانه می‌شود اما به دلیل شدت مسمومیت نمی‌تواند خود را به خانه برساند و از فردی رهگذر کمک می‌خواهد و بعد از تماس تلفنی با من ماجرا را خبر می‌دهد. زمانی که پسرم را دیدم وی را به بیمارستان رساندیم او هنوز تحت نظر پزشکان است. از سرنوشت دوست او خبرنداشتم و گمان می‌کردم او نیز به خانه‌اش بازگشته است، اما با آمدن پلیس به بیمارستان و پرس و جو از آنها متوجه شدم که هم‌مدرسه‌ای پسرم فوت شده است.
تحقیقات تکمیلی پلیسی ـ قضایی برای مشخص شدن دیگر ابعاد این پرونده در حالی ادامه دارد که هنوز پسر دیگر به هوش نیامده، پلیس به محض بهبودی وی تحقیقات از او را ازسر خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها