jamejamnashriyat
کد خبر: ۱۱۸۷۲۹۳   ۲۷ آذر ۱۳۹۷  |  ۰۰:۰۱

زمان احتمالی تحقق این فناوری: سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ میلادی

آینده تبلیغات با فناوری‌های خلاقانه

فناوری دیجیتال بیش از دو دهه است وارد تمام جنبه‌های زندگی ما شده است. اکنون مردم به جای تماشای تلویزیون، محتواهای ویدئویی مورد علاقه خود را با استفاده از رایانه، لپ‌تاپ، تبلت و... می‌بینند؛ بنابراین تبلیغ‌کنندگان باید روش دیگری برای تبلیغ محصولات و خدمات خود بیابند. این کار با استفاده از تبلیغات تعاملی تا حدی میسر شده است.

تبلیغات تعاملی و محتواهای جذاب
تبلیغات تعاملی، نوعی تبلیغ است که در جریان آن از طریق رسانه‌های آنلاین و آفلاین با مصرف‌کننده ارتباط برقرار می‌شود. یکی از بیشترین استفاده از تبلیغات تعاملی، تکیه بر راهکارهای اینترنتی مانند ارسال ایمیل به کاربران یا ایجاد بنرهای تبلیغاتی در وبگاه‌های پربازدید است. در این نوع تبلیغات، تبلیغ‌کننده با کلیک‌هایی که در صفحه اینترنتی می‌کند، متوجه می‌شود در روز چند نفر آگهی مربوط به محصول او را دیده‌اند. از طرفی بازاریابان برای این‌که تعداد بازدیدکنندگان وبگاه را افزایش دهند با پرداخت پول به افراد، از آنها می‌خواهد حداقل ۳۰ ثانیه، تبلیغ مورد نظر را مشاهده کنند. همچنین تبلیغ‌کننده‌ها از روش‌های بهتری برای جذب مشتری استفاده می‌کنند و یکی از آنها بهبود محتوای تبلیغات است. بسیاری از آنها با ارائه محتواهای عالی سمعی و بصری، در زمینه تبلیغات محصول یا خدمات خود، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنند. در واقع این روزها محتواهای تبلیغاتی بیشتر شبیه برنامه‌های سرگرم‌کننده و آموزشی است. همچنین فناوری‌های دیجیتال نیز در ارائه تبلیغات جالب و سرگرم‌کننده، کاربرد فراوان دارند. فناوری دیجیتال، تبلیغات موجود در خیابان‌ها را هم بسیار جذاب کرده است.
تبلیغات تعاملی آینده
تبلیغات روز به روز تعاملی‌تر می‌شود؛ مثلا در رومانی یک شرکت با ضبط ضربان قلب زوج‌ها، صدای قلب آنها را در سالگرد ازدواجشان برای همسرشان فرستاد. این شرکت این کار را با یک نرم‌افزار کاربردی انجام داد و توانست کاری کند که نرم‌افزارشان بیش از ۵۸۳هزار بار دانلود شود.
تبلیغ‌کننده‌ها قصد دارند با ترکیب تبلیغات خیابانی و رسانه‌های اجتماعی، فناوری‌های ابتکاری و تکنیک‌های قدرتمند داستان‌گویی و تصاویر ویدئویی و فیلم‌ها، تبلیغاتی بسازند که اثری پایدار روی مردم داشته باشد. آنها می‌خواهند برنامه‌های تبلیغاتی اندکی آماده کنند، اما چنان اثری روی تماشاچی داشته باشد که به جای قطع صدا و تصویر برنامه تبلیغاتی، با علاقه هر چه بیشتر آن را تماشا کند. در آینده شاهد ساخت تبلیغاتی خواهیم بود که تعدادشان بسیار کم شده، اما آن‌قدر تاثیرگذارند که افراد از تماشای آنها لذت ببرند و به یاد بسپارند.

مترجم: نادیا زکالوند

جام‌جم

منبع: Quantumrun

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
عباس‌ آقا باشیم

عباس‌ آقا باشیم

سال‌ها پیش توی یک مدرسه تئاتر به کار مشغول بودم. ساختمانی با موقعیت اداری را دوستی اجاره کرده‌بود که چند کلاس داشت و یک پلاتوی نسبتا بزرگ برای تمرین‌ها و کلاس‌های عملی.

پایبندی در برابر پایبندی

پایبندی در برابر پایبندی

تکلیف ما در برابر جلسه شورای حکام صرف‌ نظر از هر نتیجه‌ای که داشته باشد، مشخص است. ما در مجلس شورای اسلامی قانونی تحت عنوان اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران تصویب کردیم.

گفتگو

بیشتر
بارداران، معاف از خانه‌ تکانی

دکتر سونیا اسکندریون، متخصص جراحی زنان تأکید می‌کند بارداران از پرداختن به فعالیت‌هایی که با خطر افتادن همراه است، پرهیز کنند

بارداران، معاف از خانه‌ تکانی

پیشنهاد سردبیر

بیشتر
حراجی جراحی!

درآمد بالا و ریسک کم عمل جراحی زیبایی سبب شده برخی پزشکان برخلاف تخصص‌شان به این بازار رو بیاورند

حراجی جراحی!

یک عصر متفاوت

در مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید چه اتفاقاتی افتاد؟ به همراه جزئیاتی از چگونگی برگزاری مرحله پایانی

یک عصر متفاوت

پیشخوان

بیشتر