تصویربرداری سریال « آخر خط» علیرضا مسعودی پس از دو هفته توقف، از هفته آینده باردیگر در سوهانک تهران شروع می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۶۸۵۱

به گزارش سیما فیلم، مجید میرخان، تهیه‌کننده آخر خط درباره شروع مجدد تصویربرداری این مجموعه پس از دو هفته توقف گفت: به دلیل مشکلات مالی تصویربرداری این پروژه دو هفته متوقف شد و با گفت‌وگوهایی که با مدیر سازمان صداوسیما و مسؤولان شبکه سه سیما داشتیم، این سریال برای پخش در شبکه سه آماده می‌شود.
تصویربرداری مجموعه آخر خط به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی از دوماه پیش در منطقه سوهانک شروع‌شده و تا پایان اسفند نیز همچنان در این منطقه ادامه دارد و پس‌ازآن گروه برای ضبط پایان کار به مدت دو ماه راهی لبنان می‌شوند.
امیر غفارمنش به‌عنوان جدیدترین بازیگر، سه‌هفته پیش با این پروژه قرارداد بسته و جلوی دوربین رفته است. غفارمنش در آخر خط در نقش یک روحانی بازی دارد.
مجموعه آخر خط مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل انجام جرمی به زندان می‌افتند و ازآنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که ... .
شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی‌فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری غزال وکیلی و مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش تاکنون جلوی دوربین در این سریال رفته‌اند.
دیگر عوامل سریال عبارتند از: کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی، تولید: شکیل مظفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، صدابردار: حامد شیوندی، فیلمبرداران: مرتضی نجفی، امیرمحمد قربانخانی؛طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: زهره رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، منشی صحنه:مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: فاطمه بانک، نورپرداز: حسن زارعی، مسؤول فنی: حمیدرضا حکیم الهی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها