متهمان با فریب مرد حجره‌دار از او 350 میلیون تومان اخاذی کردند

شرط عجیب برای ازدواج با دختر ماساژور

میوه فروش بدهکار برای دختر ماساژور شرط گذاشت در صورتی که به او کمک کند تا از مرد حجره‌داری اخاذی کند، با او ازدواج می‌کند. دختر فریب‌خورده با مرد جوان و همدستش همراه شد و با تهیه فیلم سیاه از این مرد ، دست به اخاذی 350میلیون تومانی از وی زدند.
کد خبر: ۱۱۸۶۸۰۴

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مرد میانسالی با حضوردر شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو مرد و یک دختر ماساژور به اتهام اخاذی 350 میلیون تومانی و تهیه فیلم سیاه از وی شکایت کرد. در ادامه با دستور بازپرس بخشوده، پرونده برای ادامه تحقیقات در دستور کار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت.
شاکی به افسر تحقیق گفت: صاحب حجره میوه و تره‌بار در پاسداران تهران هستم. یک ماه و نیم پیش دختری که ماساژور بود برای خرید میوه‌های خارجی به مغازه‌ام آمد. پس از چند بار خرید، اعتمادم به او جلب شد و سرانجام یک روز مرا برای ماساژدرمانی به خانه‌اش در همان حوالی دعوت کرد. نمی‌دانستم او و همدستانش چه نقشه‌ای در سر دارند. نیم ساعت بعداز حضورم در خانه‌اش خودم را برای ماساژدرمانی آماده کرده بودم که دو مرد جوان که یکی چاقو و دیگری چوبدستی داشت وارد شدند. آنها مدعی بودند دختر ماساژور خواهرشان است. هر چه گفتم من از ماجرا بی‌خبرم و کاری با آن دختر ندارم بی‌فایده بود. می‌گفتند باید مرا تنبیه کنند. مرا به اتاقی بردند، کتکم زدندو دست و پایم را با طناب بستند و از صحنه شکنجه‌ام فیلم سیاه گرفتند. به زور 350میلیون تومان پول و چک از من گرفتند و بعداز بازکردن طناب دست و پایم مرابه داخل خودرویی انداختند و در محله‌ای حوالی خانه‌ام رهایم کردند. هفته گذشته آنها دوباره با من تماس گرفتند و با تهدید به انتشار فیلم سیاه درخواست پول کردند. سرانجام تصمیم به شکایت از آنها گرفتم.
بعداز این شکایت تحقیقات ادامه پیدا کرد و خانه دختر ماساژور شناسایی و او چند روز پیش بازداشت شد.
دختر جوان به افسر تحقیق گفت: چندی قبل با مردی که در بازار میوه و تره‌بار غرفه‌دار است آشنا شدم اما او بعد از مدتی رهایم کرد. من به او وابسته شده بودم و از این جدایی ضربه خوردم. چند روز قبل او به من مراجعه کرد و مدعی شد اگر مرد حجره‌دار را فریب دهم، دوباره با من دوست می‌شود و بعد از اخاذی از طعمه‌مان ازدواج می‌کنیم. به‌خاطر علاقه‌ای که به او داشتم، قبول کردم. وقتی آن مرد را به خانه ام کشاندم، مرد خواستگار و دوستش از اتاق بیرون آمدند و دست و پایش را بستند و کتکش زدند. از او فیلم سیاه تهیه کرده و 350 میلیون تومان از وی اخاذی کردند. او 40میلیون تومان به من داد اما به خواستگاری‌ام نیامد.
در ادامه تحقیقات جوان خواستگار بازداشت شد و به افسر تحقیق گفت: من در بازار، حجره میوه و تره‌بار داشتم که بدهی 80 میلیون تومانی به بار آوردم. بعدتصمیم به اخاذی از حجره دار پولداری گرفتم. دختر ماساژور را به بهانه ازدواج فریب دادم و او با من همراه شد. بعد از اخاذی، بدهی 80 میلیون تومانی‌ام را پرداختم. می‌خواستیم پول بیشتری از شاکی اخاذی کنیم که ماجرا لو رفت و بازداشت شدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها