فقط رفته بودم صالحی امیری را ببینم

سعید محمدپور: در کمیته جنجالی به راه نینداختم

چند روز پیش خبری منتشر شد که سعید محمدپور وزنه‌بردار طلایی المپیک پس از مسجل ‌شدن مدال طلایش به دنبال دریافت پاداش خودش بوده است. خبر این بود که این قهرمان المپیک بجزجایزه 5000 دلاری مدعی دریافت جایزه 70 میلیونی که آن زمان علی‌آبادی به مدال‌آوران داده بود، شده است، خبری که سعید محمدپور آن را تکذیب می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۶۷۱۰

ماجرا از چه قرار است. یعنی شما آن حرف‌ها را نزده بودید؟
اصلا. روز اولی که مشخص شد، رفتم کمیته و حرفی از این نبود که جایزه مصوب یا غیرمصوب. خب من می‌دانستم جوایزی که آن سال‌ها داده بودند چه بود، اما هرگز بی‌احترامی نکردم.
آن 5000 دلار را گرفتی؟
بله، من دارم درباره 70 میلیون حرف می‌زنم.
و ادامه ماجرا و...
من خود آقای صالحی امیری را دیدم، اما هرگز به ایشان بی‌احترامی نکردم. مدتی هم بود که وقت ملاقات می‌خواستم، اما میسر نمی‌شد. نمی‌دانم کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند دنبال چه هستند.این حرف‌ها هست که من را آزار می‌دهد. همه سعید محمدپور را خوب می‌شناسند و می‌دانند که من آدم بی‌ادبی نیستم. شاید آقای دکتر از این ناراحت شده‌اند که من به آنجا رفته‌ام و به ایشان گفتم شما قول داده بودید جوایز را بدهید.
سعید محمدپور الان کجاست؟ چه کار می‌کند؟
کسی احوالی که از ما نمی‌پرسد. تا زمانی که مدال می‌آوردیم برای همه مهم بودیم. من در اوج و در 19 سالگی رکوردهایی زدم که کسی نزده بود، اما زمانی که آسیب دیدم دیگر کسی سراغی از من نگرفت. کم توجهی کردند و الان هم خودم دارم تمرین می‌کنم.
این گلایه تو را خیلی از ورزشکاران دیگر هم می‌کنند.
من کاری واقعا به کسی ندارم، اما من در اردو و زیر وزنه آسیب‌دیده بودم. بی‌حاشیه‌ترین ورزشکار بودم و کاری به کسی نداشتم، اما حالا اصلا کسی یادش نیست که یک سعید محمدپور هم وجود داشته است.
قصد نداری به وزنه‌برداری برگردی؟
دارم تمرین می‌کنم. اگر مطمئن باشم که دستم به جایی می‌رسد قطعا برمی‌گردم. می‌خواهم در وزن 109 کیلوگرم وزنه بزنم. امیدوارم اتفاق‌های خوبی برای من بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها