نمایش امیدوارکننده امیدها در جزیره کیش

کرانچار: نشان دادیم که در مسیر درستی قرار داریم

پیروزی ۲ گله امیدهای ایران برابر سوریه، خیلی‌ها را به آینده این تیم امیدوار کرد. تیم کرانچار که خود را آماده مسابقات مقدماتی المپیک 2020 می‌کند، در دیداری دوستانه در ورزشگاه المپیک کیش با گل‌های محمدرضا آزادی و مهدی قائدی، تیم سوریه را از پیش رو برداشت.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۱۷


سرمربی تیم فوتبال امید پس از این برد گفت: از عملکرد شاگردانم در این بازی رضایت دارم و باید بگویم در این مسابقه به اهداف خودمان رسیدیم. خلاقیت بازیکنان ما و توان هجومی که نشان دادیم، باعث شد موقعیت‌های مناسبی خلق کنیم و در نهایت پیروز شویم. البته بعضی از بازیکنان ما مثل صیادمنش در این مسابقه حضور نداشتند و به بعضی‌های دیگر هم فرصت بازی نرسید. سعی می‌کنیم در مسابقه بعدی عملکرد سایر بازیکنان را هم مورد بررسی قرار بدهیم. کرانچار افزود: فکر می‌کنم در مسیر درستی قرار داریم و پیشرفت خوبی کرده‌ایم. هر مسابقه کیفیت و تجربه بازیکنان ما را بالا می‌برد که این اهمیت زیادی دارد.
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، برنامه‌ریزی برای بازی‌های دوستانه تیم ملی امید به همین جا ختم نمی‌شود. امیدها بعد از دو بازی با سوریه، راهی اردن می‌شوند تا با تیم ملی امید این کشور هم بازی ‌کنند. سه بازی دوستانه با تیم‌های شرکت‌کننده در تورنمنت چهارجانبه دوحه هم برنامه بعدی تیم ملی امید است. دراین تورنمنت علاوه بر قطر میزبان و ایران، تیم‌های کویت و چین هم حضور خواهند داشت.
البته فدراسیون فوتبال در تلاش است امیدها را در تورنمنت کافا هم شرکت دهد. در این صورت احتمال افزایش بازی‌های دوستانه تیم ملی امید تا پیش از آغاز رقابت‌های مقدماتی المپیک 2020 توکیو در مشهد به ده بازی وجود دارد. امیدها فروردین ماه آینده در مشهد میزبان تیم‌های عراق، یمن و ترکمنستان خواهند بود. از این گروه یک تیم به دور نهایی بازی‌ها که با حضور 16 تیم در تایلند برگزار می‌شود، صعود خواهد کرد. مقدماتی المپیک 2020 توکیو در 11 گروه برگزار می‌شود و علاوه بر تیم‌های اول پنج تیم برتر دوم هم شانس حضور در بازی‌های نهایی را پیدا خواهند کرد.
درخواست ویژه استیلی
حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید ایران، معتقد است حضور بازیکنان تیم در تیم‌های باشگاهی می‌تواند برای تیم امید و باشگاه‌ها مثمرثمر باشد. او در این باره به سایت فدراسیون فوتبال گفت: مساله بازی کردن بازیکنان تیم امید در باشگاه‌های خود اهمیت زیادی دارد. ما در بازی با سوریه شاهد بودیم بازیکنی که در باشگاه خود فرصت بازی پیدا می‌کند پیشرفت چشمگیری دارد و البته از سوی دیگر هم نفراتی که فرصت کافی پیدا نمی‌کنند، طبیعتا افت می‌کنند. مثلا بازیکنی مثل آزادی که زننده گل اول ما بود در باشگاه خودش می‌تواند ثمربخش باشد و به تراکتورسازی کمک کند. قائدی و طاهرخانی هم باید در باشگاه‌های خودشان به کار گرفته شوند که این اتفاق بسیار مفید و خوب
است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها