درگیری دو مغازه‌دار در بازار تهران با قتل یکی از آنها پایان یافت. فیلم دوربین‌های مداربسته، راز جنایت را فاش کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۷۰

به گزارش جام‌جم، ساعت 3 عصر یکشنبه آخرین روز دی امسال درگیری دو مغازه‌دار در محدوده خیابان خیام به کلانتری بازار اعلام شد. با حضور ماموران در محل و تحقیقات مقدماتی مشخص شد، درگیری بین دو مرد 30 و 35 ساله که مغازه‌ فروش شیرآلات دارند، رخ داده است.
در جریان این درگیری یکی از آنها به داخل ویترین افتاده و با شکسته شدن شیشه ویترین از ناحیه سر و گردن به‌شدت دچار خونریزی شدید شده بود. جوان مصدوم به بیمارستان منتقل شد و عامل مجروحیت او به نام مصطفی هم دستگیر شد. تحقیقات در این باره ادامه داشت که از بیمارستان خبر رسید مرد مجروح به خاطر شدت جراحات فوت کرده است.
متهم 30 ساله برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: هر زمان با مقتول روبه‌رو می‌شدم، او بدون هیچ دلیلی شروع به فحاشی می‌کرد تا این‌که امروز ـ یکشنبه ـ برخی الفاظ زشت را به من و اعضای خانواده‌ام نسبت داد‌. همین موضوع باعث شد تا این بار به فحاشی کردن‌های او اعتراض کنم‌. اعتراض من بهانه‌ای شد تا مقتول با مشت ضربه‌ای به صورتم بزند‌. در حالی که عصبانی شده بودم، به سمت مقتول حمله‌ور شده و متوجه نشدم چطور به سمت ویترین مغازه برخورد کردیم.
متهم پرونده در شرایطی مدعی است که ابتدا مقتول به سمت او حمله‌ور شده که بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطلاعات دیگری را در اختیار کارآگاهان قرار داده است‌. تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته محل درگیری نشان داد، مقتول در حال راه رفتن در پیاده‌رو بوده که مصطفی از پشت سر به او نزدیک شده و اقدام به گرفتن مقتول از ناحیه کمر کرده و او را به ویترین شیشه‌ای مغازه کوبیده و شیشه‌های شکسته ویترین باعث ایجاد جراحت شدید مقتول از ناحیه گردن شده است.
سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات در‌خصوص این پرونده، در مراحل اولیه قرار دارد و متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها