جام‌جم فرصت انعکاس دستاوردهای سیما

معاون سیما جشنواره تلویزیونی جام‌جم را فرصتی برای انعکاس دستاوردهای بزرگ و عینی کردن آمار بالای مخاطبان تلویزیون برشمرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۹۸

به گزارش جام‌جم، دکتر مرتضی میرباقری معاون سیما در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم ضمن قدردانی از تلاش‌های عوامل اجرایی جشنواره، گفت: موجه‌ترین افراد برای قضاوت، هدایت و سیاست‌گذاری جشنواره انتخاب شده‌اند و مقدمات کار را هوشمندانه برنامه‌ریزی کرده و پیش برده‌اند.
رئیس جشنواره تلویزیونی جام‌جم افزود: بیش از 80 درصد مردم ایران، در روز بیش از 200 دقیقه از وقت خود را به تماشای شبکه‌های تلویزیون اختصاص می‌دهند و رسانه ملی بیشترین تاثیر را در افکار عمومی دارد و عینی کردن این آمار از اصلی‌ترین ماموریت‌های دست‌اندرکاران این جشنواره است.
دکتر میرباقری با اشاره به این‌که در هیچ جای کشور این حجم محصولات رسانه‌ای و با چنین کیفیت و اثرگذاری‌ای تولید نمی‌شود، تصریح کرد: کمیسیون‌ها و به‌خصوص بخش مردمی جشنواره بهترین فرصت برای انعکاس تنوع و تکثر تولیدات تلویزیونی و آگاه‌سازی مردم است.
معاون سیما تاکید کرد: با بهره‌گیری از نظرات اعضای شورای سیاست‌گذاری باید تدارک لازم برای برپایی مراسم اختتامیه باشکوه صورت بگیرد و در نهایت معرفی برگزیدگان به تاثیر مطلوب در رشد کیفی آثار هنری و تلویزیونی منجر شود.
در ابتدای این نشست دکتر مسعود احمدی‌افزادی، دبیر جشنواره گزارش کاملی از روند برگزاری کمیسیون‌ها و آغاز داوری آثار رسیده به جشنواره ارائه داد و گفت: از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم بخش مردمی و اختتامیه جذاب و غیرمطول در حال انجام است.
همچنین رضا پورحسین، قائم‌مقام سیما و عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره گفت: انگیزه شرکت‌کنندگان با انگیزه بینندگان جشنواره در خانه متفاوت است و باید با تدابیری جذابیت تماشای مراسم اختتامیه را دو‌چندان کرد.
وی ادامه داد: جشنواره فرصت مناسبی برای آشنایی مردم و مخاطبان با حجم کار فکری و لجستیکی تولیدات ویژه در تلویزیون است که گاهی تا پنج سال زمان می‌برد.
گفتنی است، اختتامیه پنجمین جشنواره جام‌جم، هفتم اسفندماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها