حامد عنقا، تهیه‌کننده برنامه سینمایی «سینما دو» در گفت‌وگو با فارس درباره تهیه و تولید این برنامه برای ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: هنوز شبکه دو سیما خبری مبنی بر قطعی شدن این برنامه برای ایام جشنواره فیلم فجر به ما نداده است. وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم در حال حاضر کاملا آماده‌ایم و همه کارهایمان را انجام دادیم. هرچند امسال برنامه‌های سینمایی زیادی در سایر شبکه‌های سیما داریم.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۳۹

عنقا درباره تغییرات اعمال شده در برنامه امسال نیز بیان کرد: آنچه برای سینما دو امسال طراحی کردیم کاملا با برنامه سال گذشته متفاوت خواهد بود.در اصل سعی کردیم براساس مقدورات از جهت مفهوم،‌ موضوع و محتوا برنامه‌ای جدید داشته باشیم، اما درنهایت همه اینها به اختیار و تصمیم مدیران شبکه دو سیما بستگی دارد. این تهیه‌کننده درباره تغییر دکور برنامه سینما دو هم اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی‌هایی که در این مدت داشتیم، دکور جدیدی نیز طراحی کردیم که نسبت به دکور سال گذشته متفاوت خواهد بود.

نویسنده سریال «تنهایی لیلا» درباره تولید سری دوم سریال پدر نیز گفت: همان زمان و بعد از پایان پخش سریال پدر اشاره کرده بودم در شرایطی که داستان جذابی داشته باشیم و بتوانیم آمار بالای مخاطبانمان را تکرار کنیم، به‌طور حتم ادامه این سریال را خواهیم ساخت که هنوز به قصه جذابی نرسیدیم.
سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و بازی مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، بیژن امکانیان، سینا مهراد و... امسال از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها