اولین جلسه مجمع به ریاست آملی لاریجانی

روز گذشته اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌ا... صادق آملی‌لاریجانی برگزار شد و در این جلسه حکم انتصاب ریاست مجمع از سوی رهبر معظم انقلاب توسط آیت‌ا... محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر معظم له، قرائت و به آیت‌ا... آملی‌لاریجانی تقدیم شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۶۲

در ادامه جلسه دیروز آملی لاریجانی گفت: دشمن باید احساس کند همه ارکان و قوا متحد هستند و در مسیر خدمت به مردم و رفع معضلات کشور با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب عمل می‌کنند.
وی افزود: ما امروز در کشور با مسائل مهمی مواجه هستیم مسائلی که هم از بیرون تحمیل شده و هم از ناحیه نحوه مدیریت ما در داخل کشور به‌وجود آمده است. در چنین فضایی که دشمن به دست‌اندازی به سرمایه‌های واقعی جمهوری اسلامی به‌ویژه سرمایه‌های اجتماعی طمع کرده، همه دستگاه‌ها و نهادهای حقیقی نظام جمهوری اسلامی باید برای برون رفت از این مشکلات دست در دست هم با همه توان تلاش کنند.
همچنین غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تایید نهایی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با اصلاحاتی در جلسه دیروز خبر داد و گفت: این لایحه به رئیس مجلس برای ابلاغ ارسال می‌شود. همچنین بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو در دستور کار آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت.
به‌رغم این‌که در این جلسه برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله حسن روحانی، محمود احمدی‌نژاد، آیت‌ا... ابراهیم امینی، غلامرضا آقازاده، علی آقامحمدی و محمد فروزنده غایب بودند، اما غیبت محمود احمدی‌نژاد در اولین جلسه مجمع به ریاست آملی‌لاریجانی بازتاب وسیع‌تری در فضای مجازی داشت./جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها