جزئیات تازه از اقدامات مجرمانه مرد آزارگر

لذت خفاش‌شیشه‌ای از التماس قربانیان

در جریان تحقیقات قضایی - پلیسی، جزئیات جدیدی از جرایم خفاش شیشه‌ای پایتخت فاش شد. متهم در یکی از جرایمش وارد مهدکودکی شده بود که با مقاومت مربی زن در اجرای نقشه‌اش ناکام مانده بود.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۹۸

به گزارش جام‌جم، راز فعالیت‌های مجرمانه خفاش شیشه‌ای پایتخت از دو ماه پیش همزمان با شکایت چند خانواده در اداره 16 پلیس آگاهی تهران به جریان افتاد. بررسی ‌ها نشان می‌داد که این مرد 35 ساله زمانی که متوجه تنها بودن دختربچه‌ها در خانه‌هایشان در جنوب تهران می‌شد، به بهانه این‌که برای پدر خانواده پول آورده، وارد خانه شده و دختران خردسال را پس از بستن دست و پاهایشان مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. او همچنین دو زن را قربانی جنایت‌های سیاه خود کرده بود.
این در حالی بود که در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم مرتکب سرقت‌های دیگری شده که در این پرونده‌ها، صاحبخانه‌ها ادعایی را در رابطه با تجاوز مطرح نکرده و از خفاش شیشه‌ای به اتهام سرقت شکایت کرده بودند.
ماموران همچنین با شناسایی محل‌های ارتکاب جرایم توسط متهم، راهی این محل‌ها شده و با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که متهم هر بار با چهره‌ای متفاوت به محل‌های وقوع جرم می‌رفت و با کلاه گیس و سبیل مصنوعی چهره‌اش را تغییر می‌داد.
متهم به نام امیر در بازجویی‌ها به آزار و اذیت 12 دختر بچه و زن جوان اعتراف کرده این در حالی است که تاکنون شش شاکی که از سوی خفاش شیشه‌ای مورد تعرض قرار گرفته‌اند، شکایت خود را مطرح کرده‌اند.
متهم نیز در جریان تحقیقات گفت: اوایل امسال وقتی از زندان آزاد شدم، به کمپ رفتم اما نتوانستم اعتیاد به شیشه را ترک کنم. بعد از رهایی از کمپ سرقت و آزار و اذیت کودکان را آغاز کردم. وقتی وارد خانه می‌شدم، در کمتر 15 دقیقه جرایم سیاه و سرقت را مرتکب شده و از محل فرار می‌کردم. برای این‌که قربانیان سر و صدا نکنند، دست و پا و دهانشان را می‌بستم. در زمان آزار و اذیت قربانیان از التماس و گریه‌های آنها لذت می‌بردم.
در ادامه تجسس‌های پلیسی در این پرونده مشخص شد، متهم یک روز وارد مهدکودکی در تهران شده که قبل از آزار کودکان، مربی آنجا متوجه موضوع شده و با خفاش شیشه‌ای درگیر شده بود. متهم وقتی در اجرای نقشه سیاه خود ناکام ماند، از محل گریخت.
پلیس از افرادی که در دام مرد شیطان صفت گرفتار شده‌اند خواست، برای طرح شکایت به اداره آگاهی یا دادسرای جنایی تهران مراجعه کنند و مطمئن باشند هویتشان مخفی می‌ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها