پسر 13 ساله پس از آزار شیطانی کودک پنج ساله، او را در پشت‌بام خانه نیمه‌کاره خفه کرد. جسد مقتول چهار روز پس از جنایت در پشت‌بام خانه نیمه‌کاره پیدا شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۳۶

به گزارش جام‌جم، 18 دی امسال ماموران پلیس مشهد در جریان ناپدید شدن پسر‌بچه پنج ساله‌ای در اطراف این شهر قرار گرفتند. خانواده امیرعباس در شکایت خود به ماموران گفتند: ساکن روستای فارمد هستیم. پسرمان سه‌شنبه برای بازی از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. در این مدت در جست‌وجوی او بودیم، اما ردی از پسرمان پیدا نشد. دوستانش مدعی شدند او در حال بازی در کوچه بوده که ناگهان ناپدید شده است.
ماموران به جست‌وجو در روستا پرداختند، اما ردی از پسر پنج ساله به دست نیامد. با گذشت چهار‌روز از ناپدید شدن پسربچه، یکی از اهالی هنگامی که به پشت‌بام خانه نیمه‌کاره‌ای در روستا رفته بود با پیکر بی‌جان امیرعباس رو‌به‌رو شد و پلیس و اهالی را با‌خبر کرد.
دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان همراه علی‌اکبر احمدی‌نژاد، بازپرس جنایی مشهد در محل کشف جسد حاضر شدند. در بررسی‌ها مشخص شد، پسر‌بچه در زمان کشف جسد، لباس به تن نداشته است. از سوی دیگر پزشک جنایی اعلام کرد که چند روز از قتل می‌گذرد و پسربچه قبل از خفه شدن، قربانی جنایتی سیاه شده است.
بازپرس به صحبت با همبازی‌های امیرعباس پرداخت و متوجه شد او و دوستانش همراه پسری 13 ساله به نام میثم هرازگاهی برای بازی به ساختمان نیمه‌کاره می‌رفتند و آخرین بار هم همراه میثم دیده شده بود.
با کشف این سرنخ تحقیق از میثم آغاز شد. تحقیقات نشان داد او فرزند طلاق است و همراه مادرش در آن روستا زندگی می‌کند. پسر 13 ساله پس از صحبت با بازپرس، لب به اعتراف گشود و به قتل و آزار و اذیت امیرعباس اعتراف کرد و گفت: من و مقتول با هم دوست بودیم. روز حادثه وسوسه شدم او را آزار دهم. به همین خاطر به بهانه خانه‌سازی او را به ساختمان نیمه‌کاره بردم و مورد آزار و اذیت قرار دادم. از ترس لو رفتن ماجرا او را با دست خفه کردم.
بازپرس جنایی مشهد پس از تحقیق از متهم به جام‌جم گفت: متهم فرزند طلاق و درگیر موضوعات روحی است. او در تحقیقات به آزار و اذیت اعتراف کرد و گفت با دست مقتول را خفه کرده است.
احمدی‌نژاد ادامه داد: در اطراف جسد با آجر، دیواری حدود یک متر کشیده شده بود که احتمال می‌دهیم پسر نوجوان برای پیدا نشدن جسد این کار را کرده باشد.
وی افزود: با توجه به سن متهم به قتل، پرونده برای رسیدگی به دادگاه اطفال ارسال شد تا در آنجا به اتهاماتش و انگیزه او از قتل رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها