پسرجوانی که با فریب دختر نوجوان از او مخفیانه فیلم سیاه گرفته و سپس از او اخاذی میلیونی کرده بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۴۹

به گزارش جام‌جم، چندی پیش دختر 17ساله‌ای با حضور در اداره پلیس فتای تهران بزرگ از پسر جوانی به اتهام گرفتار شدن در دام شیطانی او شکایت کرد.
وی به افسر تحقیق گفت: من با دانیال در اینستاگرام آشنا شدم و با هم در ارتباط بودیم. در پی دوستی‌مان او یک روز به من پیشنهاد داد که با هم ملاقاتی داشته باشیم که قبول کردم. روز قرارمان با هم حرف زدیم و سرانجام با اصرارهایش با او همراه شده و به خانه‌اش رفتم. همه چیز آرام به نظر می‌رسید. زمان کوتاهی از حضورمان نگذشته بود که متوجه شدم جز من و دانیال کسی در آن خانه نیست.
شاکی نوجوان ادامه داد: بعداز آن پسر مورد علاقه‌ام به سمت من حمله‌ور شد و مرا به‌شدت کتک زد و با تهدید، قربانی نیت شوم خود کرد. بعد مرا رها کرد و به خانه‌ام بازگشتم. از ترس آبرویم و بلایی که او برسرم آورده بود، با اعضای خانواده‌ام حرفی نزدم. چند روز از این ماجرا گذشته بود که دانیال بخشی از فیلم سیاهی را که از من تهیه کرده بود برایم از طریق تلگرام ارسال و تهدید کرد اگر برایش پول تهیه نکنم این فیلم را در کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام منتشر می‌کندو مرا به دردسر می‌اندازد.
وی افزود: او حتی تهدیدم کرد که اگر پای پلیس به میان بیاید و من از او شکایتی کنم فیلم سیاه را منتشر می‌کند. من هم از ترسم النگوی طلایم را به مبلغ هفت میلیون تومان فروختم و به دانیال دادم. بعد از چند روز او دوباره با من تماس گرفت و پول بیشتری خواست و همچنان تهدید به انتشار آن فیلم سیاه می‌کرد. دیگر نمی‌توانستم پول بیشتری تهیه کنم، بنابراین ماجرا را با خانواده‌ام در میان گذاشتم و برای شکایت از آن جوان به پلیس فتا آمدم. با شکایت این دختر نوجوان، پسر اخاذ تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و سرانجام روز 19 دی امسال مخفیگاه متهم 25ساله در یکی از محله‌های شهر تهران به دست آمد و دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس فتا بازجویی شده و با اعتراف به جرایمش به افسر تحقیق گفت: هدفم از آشنایی اینستاگرامی با دختر نوجوان فقط اخاذی از او بود. زمانی که او را فریب دادم و به خانه‌مان بردم، گوشی تلفن همراهم را ماهرانه در اتاق جاسازی کردم و با زور و تهدید با او رابطه برقرار کردم و به این ترتیب مخفیانه از این صحنه‌های سیاه فیلمبرداری کردم. بخشی از این فیلم را برای دختر نوجوان فرستادم و با تهدید به انتشار آن از او هفت میلیون تومان اخاذی کردم. در صدد بودم مبالغ بیشتری هم از او اخاذی کنم که نشد و پلیس مرا بازداشت کرد.
سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران گفت: با صدور قرار قانونی برای این جوان اخاذ، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از دیگر جرایم وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها