فقط سه روز دیگر تا شروع جام ملت‌ها باقی مانده است؛ تنها سه روز. در چشم به هم زدنی این سه روز هم می‌گذرد و رقابت‌ها آغاز می‌شود. ایران هم از روز 17دی ماه اولین بازی خود را مقابل یمن برگزار می‌کند. ترکیب ایران چیست؟ حتما خیلی‌ها به دنبال جواب این سوال هستند. کسی نمی‌داند کی‌روش می‌خواهد چه تصمیمی بگیرد؟ حتی خبرنگاران نزدیک به تیم ملی هم نمی‌توانند به طور قاطع پیش‌بینی کنند. کی‌روش مدام ترکیبش را تغییر می‌دهد ولی ظاهرا اسکلت اصلی تیم را به دست آورده است. وقتی پیش از بازی با قطر از کی‌روش سوال کردیم که آیا به ترکیب اصلی‌اش رسیده است، پاسخ روشنی نداد. طبیعی هم بود که او مقابل خبرنگاران قطری جواب روشنی ندهد. چند روز قبل هم کارلوس گفته بود: «اصلا فرقی ندارد چه بازیکنی در ترکیب است. همه باید به تیم انرژی مثبت بدهند.»
کد خبر: ۱۱۸۲۵۱۷

در حال حاضر غیبت علیرضا جهانبخش در پست وینگر راست قطعی است و برای همه این علامت سوال وجود دارد که چه کسی جای او را خواهد گرفت؟ کی‌روش بازیکنان مختلفی را در این پست تست کرده است. اولین بازیکنی که به راست رفت، مهدی ترابی بود. کی‌روش این بازیکن را از پست وینگر چپ به راست منتقل کرد تا او را تست کند و اتفاقا جواب گرفت. ترابی خیلی پرتلاش است و ظاهرا برایش فرقی ندارد کدام سمت بازی می‌کند؛ چپ یا راست؟ کریم انصاری فرد هم بازیکن دیگری بود که در این پست تست شد. نفر آخر هم مهدی طارمی بود. در تمرین روز یکشنبه ایران کی‌روش این بازیکن را در پست وینگر راست بازی داد تا مهدی را آنجا تست کند که عملکرد او هم خوب بود. وریا غفوری هم در این جناح است، به همین خاطر کریم احتمالا از لیست راستی‌ها حذف می‌شود و به میانه‌های زمین می‌رود. در تمرین یکشنبه کی‌روش طارمی را به راست برد و قدوس را در پست وینگر چپ بازی داد ولی سامان آن‌گونه که باید سرحال نبود. ممکن است این مساله باعث شود تا کی‌روش مهدی را دوباره به راست بازگرداند.
درباره انصاری فرد هم این احتمال وجود دارد که او راهی میانه میدان شود. کی‌روش در تمرین روز یکشنبه این بازیکن را به میانه‌های میدان برد تا در کنار امید ابراهیمی بازی کند. این یعنی ممکن است کریم انصاری‌فرد جای سعید عزت‌اللهی را در میانه میدان بگیرد. روزبه چشمی هم در این پست بازی کرده و کاملا آماده نشان داده است.
ترکیب احتمالی تیم ملی این‌گونه به نظر می‌رسد که بیرانوند درون دروازه خواهد بود. در قلب دفاع حسینی و پورعلی‌گنجی بازی می‌کنند. مدافع چپ احسان حاج‌صفی خواهد بود و مدافع راست هم رامین رضائیان. کریم و امید ابراهیمی هم دو هافبک دفاعی هستند و شاید کی‌روش جلوی آنها سامان قدوس یا اشکان دژاگه را بازی دهد. در راست ترابی و در چپ هم طارمی بازی کنند. در نوک هم بی‌شک تک‌فوروارد ایران سردار خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها