در تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر و در حالی که فصل نقل و انتقالات آغاز شده است داغ‌ترین خبرها مربوط به همین اتفاقات است. شایعات همیشه زیاد بوده و تا بازیکنی قرارداد رسمی‌اش را امضا نکند نمی‌تواند به‌طور قطع از این گفت که او نیم‌فصل دوم را در چه تیمی توپ می‌زند.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۰۸

یکی از بازیکنانی که این روزها تنور لیگ برتر ایران را داغ کرده، رضا قوچان‌نژاد است. مهاجم سابق تیم ملی ایران که با پیشنهادی جدی از سوی پرسپولیسی‌ها روبه‌روست هنوز جواب قطعی به آنها نداده است. این در حالی است که برانکو هم آخرین زمان برای این‌که نظر گوچی را بداند اعلام کرده و به مسؤولان پرسپولیس گفته اگر تا امروز جواب او مشخص نشد سراغ گزینه‌ای بروند که او به آنها معرفی می‌کند. گوچی برای پیوستن به پرسپولیس دو مشکل دارد. یکی این‌که همسرش به ایران نمی‌آید و دومین مشکل هم رقم بالایی است که او از پرسپولیسی‌ها دریافت کرده است. با همه این حرف‌ها خبر رسیده که استقلال تهران هم خواهان به خدمت گرفتن قوچان‌نژاد شده است. به گفته نزدیکان قوچان‌نژاد، او با بررسی وضعیت خریدهای پرسپولیس و ترافیک خط حمله سرخ‌ها به این نتیجه رسیده که احتمال نیمکت‌نشینی‌اش در این تیم وجود دارد و بهتر است گزینه‌های دیگر را بررسی کند. به همین دلیل هم هست که پس از شایعه پیشنهاد استقلال و با توجه به این‌که الحاجی گرو از تیم رفته و تبریزی هم مورد اعتماد شفر نیست و شاید هم به تیم دیگری منتقل شود شاید انتخاب این تیم گزینه بهتری باشد. با این حال اگر قوچان‌نژاد تا امروز با سرخپوشان قرارداد نبندد بدون شک برانکو و پرسپولیس سراغ گزینه‌های دیگر خواهند رفت. گزینه‌ای که احتمالا یک مهاجم اهل کشور کرواسی خواهد بود. براساس اخبار رسیده در لیست شفر جدا از گوچی سه بازیکن دیگر هم قرار دارند. طبق شنیده‌ها وینفرد شفر، مرتضی آقاخان را در فهرست بازیکنان مورد نظرش برای نیم‌فصل دوم قرار داده و قصد ندارد این بازیکن را کنار بگذارد.
درباره لیست مازاد استقلال خبر می‌رسد که شفر نام سه بازیکن را به امیرحسین فتحی اعلام کرده است که در صورت خرید بازیکنان جدید به ترتیب از لیست کنار گذاشته خواهند شد. جالب این‌که سایر مدیران و کارمندان از نفرات داخل این لیست ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند و می‌گویند فقط شفر و فتحی در جریان این اسامی هستند. آنچه که مسلم است شفر برای نیم‌فصل دوم اعلام کرده آقاخان، شجاعیان و کریمی را می‌خواهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها