معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی از آغاز واگذاری مسکن‌های آماده شده به خانواده‌های معتادان بهبود یافته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۳۳

به گزارش مهر، محمدعلی کوزه گر گفت: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی کشور که طی سال‌های گذشته مورد تاکید بود، اما مشکلاتی را برای واگذاری به همراه داشت، موضوع مسکن معتادان بهبودیافته و واگذای مسکن به این افراد بوده است.
وی از برنامه‌ریزی این سازمان برای واگذاری تعدادی از خانه‌های آماده شده به این افراد خبر داد و افزود: بناداریم در یک هماهنگی با دیگر معاونت‌های مربوط در سازمان تعدادی از خانه‌های آماده شده را در اختیار این افراد بگذاریم.
کوزه گر بیان کرد: البته فرآیند واگذاری مسکن به این افراد طبق پروتکل مشخصی خواهد بود که افرادی مسکن دریافت خواهندکرد که مدت پاکی‌ها آنها بر اساس پروتکل باشد.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی برای واگذاری مسکن‌های آماده شده به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی کشور عنوان کرد: بخشی از این مسکن‌ها در ماه‌های گذشته در روستاها و مناطق محروم واگذار شده است.
وی افزود: همزمان با یکمین سالگرد زلزله کرمانشاه نیز تعدادی از مسکن‌های آماده شده در اختیار خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش بهزیستی قرار گرفت. علاوه براین‌که بناداریم باقیمانده واحدهای ساخته شده را نیز طبق زمان‌بندی مشخص شده واگذار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها