فاکس اسپورت پنج مربی برتر جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد که نام کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آن دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۴۸
کی‌روش در بین پنج مربی برتر جام ملت‌ های آسیا

به‌ گزارش ‌جام جم آنلاین از ایسنا، فاکس اسپورت نوشت: کم کم به شروع بازی‌ های جام ملت‌ های آسیا نزدیک می‌شویم و در این بین فاکس اسپورت در گزارشی پنج مربی برتر جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد که در آن کارلوس کی‌روش در رده پنجم قرار دارد.

این‌ در حالی است که آلبرتو زاکرونی، سرمربی امارات در رده نخست حضور دارد. هکتور کوپر، سرمربی ازبکستان، مارچلو لیپی سرمربی چین، اسون گوران اریکسون سرمربی فیلیپین در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

کارلوس کی‌ روش به خاطر سال‌ها حضور در کنار آلکس فرگوسن در منچستریونایتد شناخته شده است. این مربی در منچستریونایتد پست‌های مختلفی را تجربه کرد.

از مشاور سرآلکس گرفته تا فراهم کردن مصاحبه‌های بعد از بازی و همین طور انجام کارهای تاکتیکی.

کی‌ روش در اولدترافورد شخصیت بسیار قابل احترامی است. او همچنین هدایت بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو، دیوید بکهام و زین الدین زیدان را عهده‌دار بوده است.

وی در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را قبول کرد و توانست استعدادهایی نظیر اشکان دژاگه را به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران دعوت کند.

کی‌روش با درصد برد ۸۵.۷۰ ایران را به قدرتی قابل احترام نه تنها در آسیا،‌ بلکه در جهان تبدیل کرد. او امیدوار است که بتواند بعد از مدت‌ها تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را به قهرمانی جام ملت‌های آسیا برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها