همایش بزرگ برگزیدگان جشنواره های تئاتراستانی به کارخود پایان داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۹۹
همایش بزرگ برگزیدگان تئاتر استان ها پایان یافت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، این همایش پس از 4 روز، شب گذشته به پایان رسید.

120 هنرمند منتخب، درطول این همایش مجموعا 80 ساعت کلاس آموزشی را با موضوعات «ایده تا اجرا» زیرنظر آرنو لبل روژو، «تمرینات تخصصی بازیگری» با تدریس صدرالدین زاهد، «کارگاه مهارت های شخصی بازیگری» زیر نظر ژان فرانسیس دوسین، «کارگاه فرایندخلاق با مواد بازیافتی» به سرپرستی جانی آلن را سپری کردند.

همچنین در طول همایش چند نشست تخصصی با موضوعات «سیاست گذاری های انجمن های هنرهای نمایشی» با حضور حمید نیلی، «شرایط و ویژگی های حضور بین المللی گروه های تئاتری ایران» به سرپرستی سعید اسدی، «روابط عمومی و درگاه های ارتباطی» با حضور محسن حسن زاده و اکبر عبدالعلی زاده، «بدن، زمان و فضا در هنر نو» به سرپرستی امید هاشمی و «نمایشنامه نویسی گذشته، حال و آینده» با حضور محمد چرم شیر نیز برگزارشد که با استقبال خوب شرکت کنندگان روبرو شد.

تماشای دو نمایش «خانه برناردا آلبا» و «شاه لیر» از دیگر برنامه های این همایش بود.

در ضمن شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی، نادر برهانی مرند، دبیر سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر، اتابک نادری، مدیر امور شهرستان ها، هر شب در محل اقامت هنرمندان حاضر بودند تا به خواسته های آنان رسیدگی کنند.

همایش برگزیدگان جشنواره های تئاتر استانی با پیشنهاد دبیر جشنواره، به مدیریت محمد مهدی خاتمی بوده و مدیریت مدیریت کارگاه های آموزشی و دبیری علمی همایش را محمودرضا رحیمی بر عهده داشت؛ تجربه ای سازنده و نو که امید می رود سال های آینده نیز تکرار شود.

گفتنی است؛ سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 22 بهمن تا 4 اسفند 1397 با دبیری نادر برهانی مرند برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها