خواننده پاپ می‌گوید حضور خواننده‌هایی که صدا ندارند و یک شبه ره صدساله می‌پیمایند باعث پسرفت این گونه از موسیقی شده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۸۷
قاسم افشار این روزها چه می‌کند؟

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین به نقل از هنرآنلاین قاسم افشار خواننده پاپ درباره آخرین فعالیت‌های خود گفت: این روزها مشغول کار روی 11 تک آهنگ هستم که قرار است در قالب یک پک به‌صورت سی‌دی قابی در کتاب‌فروشی‌ها عرضه و به فروش برسانیم. این آلبوم فعلاً در مرحله اخذ مجوز قرار دارد و به‌محض دریافت آن برای انتشار آن اقدام خواهیم کرد.

او ادامه داد: متأسفانه این روزها مشکلی که گریبان گیر موسیقی شده مسئله کپی‌رایت است، به شکلی که وقتی آلبومی را منتشر می‌کنید، درست در همان دقایق اولیه این آلبوم روی خروجی تمامی سایت‌های دانلود غیرقانونی قرار گرفته و به تکثیر می‌رسد. در کل پروسه تولید آلبوم در ایران صرفه اقتصادی ندارد و من نیز برای دلم این کار را می‌کنم.

این خواننده اضافه کرد: در این آلبوم با افراد زیادی همکاری داشتم و به دلیل اینکه تعداد آن‌ها بالاست و می‌ترسم که نام کسی از قلم افتاده و موجب دلخوری شود ترجیح می‌دهم اسامی افراد را اعلام نکنم و صرفاً از همه آن‌ها برای همکاری در این کار تشکر کنم.

افشار به فعالیت‌های خود در موسیقی پاپ اشاره کرد و گفت: اتفاق بد دیگری که در حال رخ دادن است وضعیت اسفباری است که در موسیقی پاپ حاکم است و روزبه‌روز گسترش می‌یابد. حضور خواننده‌هایی که صدا ندارند و یک شبه ره صدساله می‌پیمایند خود باعث پسرفت این شکل از موسیقی شده است.

او همچنین گفت: من هم مثل آدم‌های دیگر فرصت‌های زیادی داشتم و شاید از خیلی از آن‌ها استفاده نکردم. شاید یکی از این فرصت‌ها رفتن از ایران بود، اما خیلی خوشحالم که ماندم. از وضعیتی که امروز دارم راضی‌ام و سعی می‌کنم گزیده کار باشم.

این هنرمند در پایان گفت: برای برگزاری کنسرت هم یک سری مذاکرات صورت گرفته و به‌زودی بعد از این که به یک توافق جمعی دست پیدا کنیم برای اجرای صحنه‌ای در تهران اقدام خواهم کرد اما فعلاً تا نهایی شدن آن نمی‌توانم تاریخ دقیقی را ذکر کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها