دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با تأکید بر لزوم نظارت دانشگاه‌های علوم پزشکی بر مراکز درمانی، از جلوگیری فعالیت دو پزشک به دلیل تخلفات متعدد و پلمپ دو مرکز تزریقاتی غیرمجاز در پی مرگ یکی از شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۵۰
پلمپ دو مرکز تزریقاتی غیرمجاز با دستور دادستان در پی مرگ یک شهروند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان البرز، محمود محمودخانی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان از پلمپ دو مرکز تزریقاتی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و اظهارداشت: در راستای برخورد با متخلفات حوزه‌ سلامت از فعالیت ۲ پزشک که دارای تخلفات متعدد بوده‌اند، نیز جلوگیری شده است.

وی بر ضرورت اولویت‌بندی موضوعات و مسائل مربوط به بهداشت عمومی در راستای تأمین سلامت مردم تأکید کرد و گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم در موضوعاتی که مربوط به سلامت جامعه باشد با جدیت پیگیر است و در این راستا به دانشگاه‌های علوم پزشکی تأکید شده که نظارت لازم را بر مراکز درمانی داشته باشند.

دادستان شهرستان البرز تأکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی و سایر نهادهای نظارتی در حوزه سلامت باید نظارت‌های دقیق‌تری را اعمال کنند تا شاهد چنین تخلفاتی که جان انسان‌ها را تهدید می‌کند، نباشیم.

به گزارش فارس، چندی پیش تزریق سرم بدون حضور و نظارت پزشک در یکی از بهداری‌های شهر الوند موجب فوت یکی از شهروندان شد که دادستان شهرستان البرز از بازداشت تزریق کننده دارو به اتهام قصور منجر به فوت (قتل غیرعمد) خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها