مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان:

واژگونی کامیون بر روی ریل راه آهن یک کشته داد

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در پی واژگونی کامیون بر روی ریل در مسیر ایستگاه راه آهن زواره به نائین، راننده کامیون جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۳۶
واژگونی کامیون بر روی ریل راه آهن یک کشته داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر ، غفور راستین اظهار داشت: یک دستگاه خودروی کامیون در مسیر ایستگاه راه آهن زواره به نائین بر روی ریل واژگون شد که در پی این حادثه با اطلاع به موقع مردم جلوی فاجعه بزرگتر و برخورد قطار یزد –تهران به کامیون گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده کامیون جان خود را از دست داد، گفت: پس از اطلاع مردم به اورژانس نائین و اردستان، مراتب حادثه به مدیریت بحران استان اصفهان گزارش شد و در پی تماس با معاون راه آهن دو طرف ریل تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه که مشکل برطرف شد، بسته شد.

وی گفت: در صورت عدم اطلاع رسانی به موقع مردم به اورژانس، قطعا با برخورد قطار یزد تهران با کامیون روبر و شاهد وقوع فاجعه بزرگ و کشته شدن بسیاری ازمردم می شدیم که خوشبختانه به خوبی این حادثه مدیریت شد.

مدیرمرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان به سه حادثه ویژه در این دو روز اشاره کرد و گفت: به دنبال تصادف پراید با روآ درنجف آباد دو کد آمبولانس به محل اعزام شد و یک مرد ۶۷ ساله و سه زن ۲۰، ۲۴ و ۵۰ ساله به همراه یک نوجوان ۱۰ساله مصدوم شدند که به بیمارستان منتظری نجف آباد انتقال یافتند.

وی بیان داشت: همچنین بر اثر تصادف پژو پارس و ۴۰۵ در جاده نائین، دو آمبولانس ۱۱۵ اعزام و دو مرد ۴۵ و ۴۰ ساله و دو خانم ۶۰ ساله و ۴۳ ساله به همراه یک کودک ۵ ساله مصدوم و به بیمارستان حشمتیه نائین انتقال یافتند.

مدیر مرکز حوادث وفوریت های پزشکی استان اصفهان اضافه کرد: همچنین بر اثر استفاده از آتش در محیط بسته کانکس برای گرم کردن محیط در اشکاوند یک مرد ۵۷ ساله دچار گازگرفتگی شد که به بیمارستان فارابی اصفهان انتقال یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها