وزیر بهداشت با اشاره به سرانجام درخواست ارائه شده به دولت برای افزایش تعرفه‌های پزشکی در نیمه دوم امسال، گفت: برای تعرفه‌های۹۸ نیز حداقل انتظارمان این است که هزینه تمام شده در سال ۹۷ بعلاوه نرخ تورم در سال ۹۸ به طور دقیق دیده و محاسبه شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۹۶

به گزارش ایسنا، حسن قاضی زاده هاشمی درباره سرانجام افزایش تعرفهها در نیمه دوم سال ۹۷، افزود: با توجه به تغییراتی که در بازار اتفاق افتاد و بهدنبال افزایش هزینههای مراکز درمانی، شورای عالی بیمه مصوبهای برای همه بخشها اعم از دولتی، خیریهها و خصوصی داشت که بر اساس آن قرار شد به تعرفههای فعلی 5/5 درصد اضافه شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رشد دستمزد صفر بوده، تغییری نکرده و هیچ افزایشی نداشته است، اگر در این زمینه مصرند و نمیخواهند به دستمزدها رقمی را اضافه کنند، حداقل در بخش هتلینگ که شامل تهیه ارزاق، ایابوذهاب و خدماتی است که به صورت سرپایی برای بیماران انجام میشود، 5/5 درصد اضافه شود. در حال حاضر منتظریم هیات وزیران در این زمینه تصمیم بگیرد.

هاشمی با بیان اینکه در عین حال برای سال آینده هم قبل از اینکه بودجه تقدیم مجلس شود، شورایعالی بیمه نظرش را درباره تعرفهها اعلام خواهد کرد، گفت: این موضوع در دستور کار جلسه بعدی شورای عالی بیمه قرار دارد که تعرفههای سال ۹۸ را با کمک نظام پزشکی و همچنین سازمان برنامه و بودجه، بیمهها و وزارت اقتصاد تقدیم دولت کند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه کارشناسان روی تعرفههای سال آینده کار میکنند، عنوان کرد: حداقل انتظارمان این است که در تعرفههای سال آینده، هزینه تمام شده در سال ۹۷ به علاوه نرخ تورم در سال ۹۸ به صورت دقیق دیده و محاسبه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها